Saçlarım beyazlamış Yaşlanıyorum artık Sonbahara durmuş zaman. Buralar sessiz sessiz... Buralar soğuk karanlık Mor bir bulut Üzerime konaklamış... Bu kış hiç geçmeyecek Gelmeyecek bahar Beklemiyorum artık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONBAHARA DURMUŞ ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONBAHARA DURMUŞ ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda güzel bir eserinizi zevkle okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Bu kış hiç geçmeyecek Gelmeyecek bahar Beklemiyorum artık...
Çok tebrikler bıraktım dertli şiirine Bayram sevincine karalar yazılmış Nice şiirlere Sevgiler Aygün.
Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak Etrafımızı Dinazorlar sarmış Çiğneniyor güller Eziliyor çimenler Her gece gözyaşları sel oluyor Yıldızlara baktıkça yürek yanıyor Baharlardı bizi mutlu eden Nisan yağmurları idi huzur veren Ümitlerim kesik Yollar kıvrım kıvrım Bir hayal oldu menekşe kokulu bahar Çok beklemiştim vuslatı Bir bayram sevinci yaşanacaktı Sokaklarımıza kış geldi Lala lapa karlar düştü sineme Ben unuttum baharları, yazları Açtım bağrımı Poyraz'a Döşüme vur vurabildiğin kadar!..