Bir sabah sevgilim, bir sabah çal kapımı ansızın sıcak bir merhabayla uyandır, yorgun yüreğimi bir güneş doğsun içime! okyanus derinlikli gözlerinden güleyim! lavanta kokulu saçlarından öpeyim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SABAH ÇAL KAPIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SABAH ÇAL KAPIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair arkadaşım muhterem beyefendi güzel yürekli dost sayfanızda her zaman ki gibi güzel bir eser okudum tebrik ederim kalemin kavi ilhamın daim olsun saygılarımla sevgilerimle selam eder esenlikler dilerim.
Üstadım haddim olmadan. Mümkünse satır baş harfler büyük harflerle başlarsak hem güzel Türkçe'mize hizmet etmiş oluruz hemde şiirlerimi daha okunası bir hsl alır. Kusuruma bakmayın, saygıyla kalın.
Bir sabah sevgilim, bir sabah çal kapımı ansızın sıcak bir merhabayla uyandır yorgun yüreğimi bir güneş doğsun içimde! okyanus derinlikli gözlerinden güleyim! lavanta kokulu saçlarından öpeyim!..
Kutluyorum Harika bir şiirdi Yürek sesiniz hiç susmasın
Şiirde önemli olan duyguları duru ve doğru anlatmak Şair bunu çok güzel dokumuş. Sayfalar dolu şiir yazmak önemli değil duyguyu okuyana yansıtmak önemli Çok beğendim betimlemelerde yerli yerindeydi
Sayfanızda akıcı ve duygu yoğunluklu harika bir eser okudum yüreğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla