Bir istasyonun bekleme salonu gibi günlerim. Basmış biri hançeri nah şurama listesi bitmemiş mevsimleri sayıyor baş ucumda. Beş parmaklı rüzgar esiyor odamda.
Burnundan kıl aldırmayan ıssız adam çivilenmiş duruyor ömrümün duvarında. Eğilip öpüyorum geceyi en lacivertinden dökülüyorum yıkık bir tünel gibi kendimden. En tatlı küfürler sıralansa da dudaklarımda seslerin ucuna düğüm atıyorum. Soldurmak istemiyorum düş çiçeklerimi güne sığdırma telaşındayken bir şiiri. Geçiriyorum sevdamın süzgecinden maviyle yıkadığım sarı tek düzeliği..
Endülüs esmeri bir bardak çaya uzanıyor ellerim. Aşk devrildikçe içime; zamanı tutuşturan kalem oluyor ellerim. Yüreklerimiz birbirine zıpkın diyor sanki karşımda iki gözümün çiçeği... Gözlerimin bitmez bakışında döndükçe sesimin içine yatırıyorum yaprak döken yeminleri.
Dağılıyor esen rüzgarın öptüğü ezik yaban çilekleri. Asılıyor şafağın koynuna sessizlik ödenmiş bir borç gibi.. Masallardan kalma ıslak saatler düşüyor göz kapaklarıma. Geride kalanın geride tuttuğu mutluluktu kırık anılar mahzeni. Kollarımda çiçekli dallar. Göğsümde şiirden bir uyku. Aynı tonda gülümserken geçmişe. ölmüyor hiç bir şey yaşanmadan. Dolmadan gözlere toprak rastladığımızda kendimize..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ezik Yaban Çilekleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ezik Yaban Çilekleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Güzel bir günün sabahına, şiire, şaire merhaba Güzeldi her zaman ki tadında eserin Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yazan kalemini ve eserini Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Aşk olsun dedim uzun zaman sonra...:) ~ (: olsun tabi aşk olsun sonu güzel olacaksa Ne güzel bir şiir şarkıda öyle şaire de öyle Sevgiler olsun öyleyse
Bütün burçları yükselen ve ay burçları değiştirebiliyor dedim ya..
Benim oğlum boğa bu arada. Bana göre en zor burçtur boğa. Toprak olduğu için elementleri paraya düşkündürler kendileri garantide olsun isterler. Tabi bu diğer toprak gurupları için de geçerli. Anneye çok düşkün olurlar bak..:) Kadınları ne kadar sadıksa erkekleri o kadar çapkındır:) karda yürür izini belli etmezler ketumdurlar çok.. geç evlenir erkekleri genelde.
Aslan özğürlüğüne düşkündür herkesi dinler ama kendi bildiğinden şaşmaz doğrudur... bi işe başladıysa sonuna kadar götürür. Pire için yorganı da yakar..:) Sevdiğini sevgisiyle öldürür ..:) Aileye önem verir..
Daha uzar gider sohbet güzeldi bu arada çok teşekkür ederim.
Günaydınlar her şey gönüllerimizce olsun diliyorum.
Ne burcu olursak olalım sevgi aşk burcunda kalalım :)
Benim de ablamın kızını ben büyüttüm aslan burcudur acayip düşkünüz birbirimize Terazi Burcu ile aslan burcu kadınları güzel anlaşır :) Evet 7ekim ben 🙃 yükselenim akrep Aynen dediğimiz olmalı ama bir süre sonra olmayınca artık olsada sıkıcı gelir. Çabuk sıkılan bir yapıya sahiptirler Anında mutlu olup anında dibe çökerler
Aslan burcu ise titiz ve kendi bildiğini okur. bakımlı evet sizden belli oluyor zaten (:
Terazi dengeli sanılanın aksine dengesizdir:) Kararları kati olmaz
Benim çocukların hepsi boğa :) Hatta ikisi 12 yıl fark ile aynı gün doğdu Hiç sevmem boğa burcunu şans işte
Bi zamanlar çok yazıyordum biraz ara vermiştim. Seviyorum aşk şiirlerini de şarkılarını da.. Çünkü aslan burcu duygusal ve romantiktir.:)
''Del yar'' aşka adanmış bir şarkı hatta bu şarkıya şiir yazmıştım ve bayan söylüyordu orada. Ama nedense bariton ses daha ilgimi çekti. Hatta storylerimde sık kullanırım bu sesi.
https://www.youtube.com/watch?v=_M4b-f3TL_I Nima Ravi
https://www.youtube.com/watch?v=G_C2G1n-Vw4 Sara Naeini
https://www.youtube.com/watch?v=mt2tHPTcOqE&t=92s bu da benim yazdığım şiir del yar'a :) Çok teşekkür ederim
Endülüs esmeri çayı biraz anladım da mavi ile yikadigim sari renkli tek düzeliğı ve beş parmaklı rüzgara baya bi kafa yordum:)) Bu imge işini beceremediğimden olsa gerek Tebriklerle sevgilerimi yolluyorum
Imgeler yumağı olmuş neresinden tutsam bilemedim ;)
Aşk varsa yaşansın sevgili şairem 😊
Ey gözleri memleket bakışlım Ey yüreği sabah güneşim Ruhuma dokundukça özün Sızıyorum dehlizlere Karanlık kusuyor ayisigini Gece filiz veriyor kıyılara
Ahhh Ne zaman aklıma düşsen Varlığının rengini akıtıyorum Ne zaman şiir yazmak istesem Seni yüklemiyorum
Dualarımın kıyılarında büyüyoruz birlikte Hiç gitmeyecekmis gibi sığınıyorum iki göz odana
Bugün netten mi kaynaklı siteden mi çok zor açıyorum sayfaları ben sizden kaynaklı olduğunu düşünmedim :) Hiç önemli değil bazen yorum yaptım diye bakmıyorum üzülürdüm o zaman.. Tekrar teşekkürler iyi geceler canım.
Telefondan giriyorum siteye ve yorumlarım geç gidiyor silinme ihtimalini düşünüp iki kez basınca da mükerrer yorum oluyor. Şimdi de aynısı oldu ve birini sildim tahmin de etmiştim ama yine de önüne geçemedim;))) Yorumladığınizi silmişim.affedin lütfen;)