“Her şey eskiyebilir, sen eskime” yüreğim Yorgunluktan bitap düşse de düşlerimin kısrağı titrese de dizelerim yalnızlıktan mahşere kalsa da kavuşmalar papatya sarısı duvarlarımı kirletemeyecek başkasının öptüğü dudaklar. sevdasıyım rüzgarın ölsem de gömülmeyi bekleyecek kadar mevsim sonbaharmış hiç önemli değil ıslanmaktan korkmaz sağanağa alışkın olanlar..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda her zamanki gibi harika bir eser okudum anlam bakımından okuyanı düşünceye sevk eden bu güzel eseri yazan yüreğini kutlarım nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Her güzellik aynaların ödünç verdiği bir zaman aldatmacası olsada, ruh hep güzelleşir olgunlaşır ve renklenir Şiirde ruh güzelliğinde hiç eskimeyen bir güzellikteydi Tebrikler Nakış güzelliğinde işlenmiş Yağmuru ıslatsada gökkuşağını da gösteren muhteşem bir şiirdi
Kızıl ve sarı sararmış iki yapraktık Sarmaşığın yaşam ipine sıkıca sarılan Islıklarıydı hazan senfonisinin Aşkımızı sonbahar yakamozuna karıştıran Islanmış toprak kokan geceye Mahkum ettik solgun tutkularımızı Sesleniyorum titreyen sözcüklerimle usulca Son yolculuğa uğurlanırken yanı başında Beni sevmeye sonbahardan başla..! * demiştim bir şiirimde..:)
Aslında bu resmi ''Sonbahar'' şiirimi düşünerek almıştım. Sonra rota değişti..:)
Teşekkür ederim sevgiler güzel yüreğine dostum. Her şey gönlünce olsun..
Çok romantik. Müzikte şiire son derece uygun. Bir an kendimi Filiz Akın, Ediz Hun klasiklerini izliyormuş gibi hissettim. Kaleminiz var ve sürekli olsun. Yüreğinize sağlık. Tebrikler. Tebrikler. Tebrikler...