Şiirin nazlı kızı olsam da; sızıp sevgi mürekkebinden Nar’a uzandıkça; tutkulu imge olurum dizelerde. Ağlarım kimi zaman devrik bir cümlenin yükleminde. Sevdasını tamamlarken sıfatlar sevdiğim ’’Mir’im’’’ olur zamirin içinde. Aşkla sulanmış yüreğime noktalar ekerim damla damla. Sevgimden vatanlar kanımdan bayraklar dikerim girdaplara sonunda ünlem olan satırlarda. Sol ve Son yanım olanıma S’özlerin yazılısından b’eş veririm yıldızlısından. Kafiyesiz duran üçüncü tekili teşbih edip sustururum mahreç kalıplarında. Kurudukça su veririm filizlenen sevdama bahçemdeki şadırvanımdan. Fanuslarımda yaşarım güzellikleri aşkın Yunus’ları parantez içine alır hikayemi. Bozuk bir saate kurulsa da gidişler ’’kaybeden’’ fiilinde çekimsiz kalsa da ekler kirletmem içimdeki beyazları elveda derken. Soyut kelimenin soyunuk kökünde mumyalaşır ’’kalışlar ’’mastar ekinde. Yaşamın öncesi ve sonrası sürüklenirken tanımsız eskizlere. Tutulur ruhum masumiyet müzesinde. Yanıklarına merhem üreten k’ayıplarda Şiirlerimin üzerini örterken ipekten bir koza. Allı pullu düşlerimi siler merhametin metinleri. Dalgaların algılarıyla zincirleme tamamlanırken Etekleri zil çalar günlerimin. Küsmem hiç gökyüzüne Ağlamam yıldızlara. Kırgınlıklarım yorgun Sarılmalarım üşüse de; İyi niyetimin son kullanma tarihi geçmez eğitilmiş sevgi aynamda. Kumru rengine boyandıkça şiirlerim Vav gibi doğarım Elif gibi dimdik yürürüm Aşk ve insanı olduğu gibi severim. Masallarım hüzünlü bitse de; ben bu dünyanın en MUTLU şiir perisiyim..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR PERİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR PERİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dalgaların algılarıyla z incirleme tamamlanırken Etekleri zil çalar günlerimin. Küsmem hiç gökyüzüne Ağlamam yıldızlara. Kırgınlıklarım yorgun Sarılmalarım üşüse de; İyi niyetimin son kullanma tarihi geçmez
eğitilmiş sevgi aynamda. Kumru rengine boyandıkça şiirlerim Vav gibi doğarım Elif gibi dimdik yürürüm Aşk ve insanı olduğu gibi severim. Masallarım hüzünlü bitse de; ben bu dünyanın EN MUTLU ŞİİR PERİSİYİM..!
:)
Yorumları okuyanlar bu harika şiiri birde böyle okusunlar bakalım beğenecekler mi,,,
Kumru rengine boyandıkça şiirlerim Vav gibi doğarım Elif gibi dimdik yürürüm Aşk ve insanı olduğu gibi severim. Masallarım hüzünlü bitse de; ben bu dünyanın en MUTLU şiir perisiyim..!
Başlığı okuyunca ŞİİR PERİSİ siz olmalısınız demiştim sonuna geldiğimde zaten yazdığınız için mutluluk duydum. Emek vererek yazılmış harikulâde bir yürek sesiydi kutluyorum tebrikler efendim. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Evet hocam yarısını akşam kurdum. Sabah bi oturdum akşam altı. Bir tek kahvaltı yaptım. Çünkü önce ''dili'' geçmiş yaptım tümünü Olmadı dedim ''miş''li geçmişe çevirdim. Sonra eksikler derken uzadı gitti.. Biraz emek verdim ama her şiir bir mutluluk bunu sizlerde bilirsiniz:)
Amin canım şimdi evde benden başka kimse yok. Bir öğün yemek yedim. Yorganları güneşe çıkardım ancak şimdi takacağım nevresimleri.:) İşim çok olmuyor zaten.
Şiir de oturmadan olmuyor. Çocuklar büyüyünce yazarsın yine inş.
Duygusuyla naif şiire gönülden tebriklerim sevgimle Ferda Hanım.