Hüzzam bir melodinin nesli tükenen yüklemine takılıyor gözüm. Devrik özlemlerin düşünde anlamını yitiriyor yapım ekinde özüm. Sağanak sağanak sözcükler damlarken nadas yarasına. Sahipsiz kalıyor tanımsız duygularım. en tanıdık sevgi çeşme oluyor acılara. Arlanmış bir ayrılığı salıyorum ruhumun derin sularına. Can kırığım ; sevene gökyüzü en büyük sevda diyerek kanadı kırık uçuyorum evrende. Şimdi ise her şey ruhuma beste. ’’Taç mahalim’’ kendime hükümsüz ayraç içinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BESTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BESTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhu sevgiyle giyinenin, her kelimesi derin sularda bir inci tanesi gibi dökülür Yürekten düşen her sözün ruhu anlamı olur Kimine göre şiir Kimi yürekten taşan yağmur der Ben bilge bir ruhun kıvılcımları derim Okumak güzel olduğu kadar anlamak alıp götürür şairin yüreğine Yürekten kutluyorum Dokunuşu güzel bir şiirdi
Şarkı ki; Ahmet kaya iyi ki aşkın dışında şarkılar yazmış zira şarkısız kalacaktım diyorum. Bu şarkıyı storyde paylaşmıştım çok sevdim bir şiir karamalıydım yaşanmışlıklara dedim.
Tabi ben hep ''Taç Makal'':) dik durmam gerekirdi.
Harika duygularla yazılmış şiiriniz hüzzam bir melodiyle başlayıp şimdi ise her şey ruhuma beste diyerek ’’Taç mahalim’’ e kadar şiir uzun olmamasına rağmen dansetmiş âdeta. Bu anlamlı harikulâde yazılmış yürek sesinizi kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Esenlikler dileğiyle.