Bütün güzelliklerin renk Tanrı’sıydı dağ çiçeğine veren rengini. Sallanırken dünya ekseninde durmuştu sanki. Yaşarken güzel Yaşatırken özel Yarım kalışların ikliminde vuslatın aşk yeminiydi sanki sözleri. Taçlarla doluyken düşlerin döşünde Toprak toprak kokardı gülüşü. Bilmeyenler sanırdı ki; O’nu bir perinin öldürdüğünü..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağ Çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağ Çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canan canım ışıldak düğün salonu gibi olsam da:) Aslan burcuyum ben renkleri seviyorum ama ahengi de.. Allı pullu boncuklar keçeler kurdelalar ipler aksesuarlar boyalar ile müthiş sanat eserleri çıkarırım ama bir tanesini kullanmam. Son zamanlarda astrolojiden dolayı şifalı taşlara taktım. Bana Eminönü yolu göründü artık oradan kim toplar beni bilemiyorum :) Ruhum da az çingene değil hani seviyor renkli yaşamayı doğayı canlıları.. Ve de Seni arkadaşım.
Portakal ağaçlarının altında mevsimine göre nergisler kır menekşeleri olur. Öyle az da değil kayınvalidem sağken toplar tüccara verirdi şimdi yerinde soluyorlar.
Diğerleri zaten her zaman var..
Bir de sundurmanın kenarında teneke kutularda envai çeşit çiçek ..Aslında betonlarda çürüyoruz..
avesta’da perilerin baştan çıkarıcı güzelliklerinden ve insan öldüren kötü yanlarından sıkça bahsedilmiş. ama insanlar herşeye rağmen bu güzelliğe dayanamaz ölümü göze alarak teslim olurlarmış.
Aslında konu şuydu. Birkaç gelincik ve papatya koparıp resim çekinmiştim. Hocalarımdan biri demiş ki; Nasıl kıydın..:( (o resmi koymak istemedim o yüzden)