Ruhum aykırı; dingili kırık Uçuk küpelerimin tekini bulunmadım Hayalperestlik, ilhamın coğrafyasında Bu göklerin üzerinde niye perdeler var Gözlerimin önünde de Açık tutun sandukaları Rab katı, garip kuşları ağırlıyor
Yine mutfak kapısının önünde Sâdece küçük bir not: “Sürpriiiz! Kırmızı-beyaz renkli balonlara bakıyorum Şeytan dürttü, çullanmak istiyorum Ne vardı içerisinde? Saklasam şımartılmayı taşlığa Roman yazanların haberi olmasın Aşk üç harften ibarettir Ömür döngüsünün en kısa özeti
Arınır zihin kendi tekâmülünde Sonsuz sayıda çakra, muslukları Doğuyor annemin su perdesi gösterisi Masumiyet; doğurganlıkta Meşakkat yüklenir kalemin tefsirine Önsözün kökünden fışkıran Ruhum aykırı; iki kulağımda Nar ağacı Yapraklanmış, çiçek açmış O dallarda ne zaman büyüdüm ben...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhumun Nar Çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhumun Nar Çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Bu göklerin üzerinde niye perdeler var.'' "Hikmetle bakan göz için, harikanın ötesindeki harikayı gizleyen perdede bir harikayken, başka bir değişle her perde bir harikayken, hikmetsiz göze her 'harika' bir perdedir. Birine perdeler harika görünür iken, ötekine harikalar perde olur." der Rasim Özdenören. Belki de o perdelere hikmetle bakmak gerekir. Güzel şiiriniz için kutlar, sıhhat ve afiyet dilerim.
Yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara dökülerek sayfanıza yansımış her zamanki gibi akıcı duygu yoğunluğuyla yazılmış eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Ahh geçmiş zaman olur ki hayali cihan olur misali... Dar zamanlarım bazen şiirlerinde yürek bırakıyor ki sessiz sedasız kenarda seni öylece okuyor dualar bırakıyorum....Biz biliyoruz, Rabbim görüyor diyor... Yürektesinnn.
ben bilmem zamanı zaman almış götürmüş gönül deryası bir aman varlık yokluk içimde yüce dağlara benzer derdimde unutmadım patilerimi gök kuşağına sardım umutlarımı dalgalarında beşik nazlısı ben hala büyümedim...
Bir nefes olmuş geçmişten bugüne çağlamış duygular derya deniz. Bizde okuduk geçmişe yolculuk yaptık gözlerimiz kapalı.
Şiir adı tek başına alkışlanacak şiir. Mısra aralarına sıkışan çakralarsa, Hedefe kestirme giden yol. Bu yolu çiçeklerle süslenmiş modern Şaman Alberto... Tebrikler Hocam 🤚🤚🤚🥀
"Hikmetle bakan göz için, harikanın ötesindeki harikayı gizleyen perdede bir harikayken, başka bir değişle her perde bir harikayken, hikmetsiz göze her 'harika' bir perdedir.
Birine perdeler harika görünür iken, ötekine harikalar perde olur." der Rasim Özdenören.
Belki de o perdelere hikmetle bakmak gerekir.
Güzel şiiriniz için kutlar, sıhhat ve afiyet dilerim.