Sevda nağmeleri dökülürken dilinden, Ansızın kayboldun ortadan! Sevda ucuz muydu bu kadar? Bozuk para gibi ne çabuk harcadın? Yakışmadı sana be gülüm yakışmadı! Burcu burcu sevda kokan sevgili gönlüne!
Seninle kalbime doğan güneş, Yakıp kavuruyor gönlümü! Bil isterim, bahar gözlüm! Bil isterim Anka kuşları gibi küllerimizden doğduk! Ne çabuk unuttun da vazgeçtin sevdamızdan, Hatırla be sevgili hatırla, gülen gözlerimizi!
Ay ışığın da seviştik, kumrular gibi Geçmedi bir günümüz sevdasız! Tenlerimiz rask etti defalarca, Ruhumuz her sabah yeniden doğdu, Nasırlaşan yüreklerimiz bağ bozgununa mı uğradı? Söyle bana ey kalbimin tek sahibi yar! Söyle bana!
Gülüşünde her sabah cenneti yakalar, Yüreğinden her gün Kevser şerbeti içer, Misk-i amber kokularına gark olurdu, Bu biçare sevgiden yoksun gönlüm! Gittiğin yerden gel ne olur? Gelde, Cehennem olan bu yürek gülsün artık be gülüm!
Unutma ki
Her yer karanlık, susuz bir çöle döndü, Sevdamızla doğup batan güneş yok oldu olalı! Yürek atmaz oldu, Gönül ise sus pus, Ben senle doğdum, senle öldüm! Yokluğun ızdıraptır bi çare gönlüme, Son bahar yaprakları gibi dökülüyor tek tek Ne olur gel artık, bekletme bu aciz kulunu!
Gel ki Saadet çanları tekrar dolsun, Bitap düşmüş yüreğime!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saadet Çanları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saadet Çanları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülüşünde her sabah cenneti yakalar, Yüreğinden her gün Kevser şerbeti içer, Misk-i amber kokularına gark olurdu, Bu biçare sevgiden yoksun gönlüm! Gittiğin yerden gel ne olur? Gelde, Cehennem olan bu yürek gülsün artık be gülüm!
Yüzünüz her daim gülsün kaleminiz daim olsun Yüreğinize sağlık şairem
Gümüş kalpler tarafından 6/12/2021 12:45:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gümüş kalpler tarafından 6/12/2021 12:49:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayfanızda yine güzel anlamlı akıcı ve duygusal kurgulanmış eserinizi beğeniyle okudum nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı sunar iyi günlerin sizinle olması temennisiyle kalın sağlıcakla
Gülüşünde her sabah cenneti yakalar,
Yüreğinden her gün Kevser şerbeti içer,
Misk-i amber kokularına gark olurdu,
Bu biçare sevgiden yoksun gönlüm!
Gittiğin yerden gel ne olur?
Gelde,
Cehennem olan bu yürek gülsün artık be gülüm!
Yüzünüz her daim gülsün kaleminiz daim olsun
Yüreğinize sağlık şairem
Gümüş kalpler tarafından 6/12/2021 12:45:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gümüş kalpler tarafından 6/12/2021 12:49:20 PM zamanında düzenlenmiştir.