Ben şiir yazmayı bilmem ama huzurla bakarım gözlerine..:)
Ç/ağların kurmaktan korktuğu bir düşsün Sen sevgili. Varlığın hiç’liği olsa da sevi İlk soluğum son soluğuna karışırken; kuşların uçtuğu dal değil en güzel ıslığısın can evimin.
Suyun akışında değil gönlümün varışında yaşadığım. Sahile vuran dalga değil nefesime demir atanım. S/özümü yabana atan değil gözyaşımın yanında olanım. Sadece hayretim değil hayretimin içinde hasretim. Boğazıma düğüm olan değil düğümleri çözenimsin..
Ay ışığında öpüşme düşüm değil susuz sahrada yanışıma gül olan. Bitmesinden korktuğum değil göçmesinden koktuğum varlığım; Sen bana ilahiden bir parça susuzluğuma memba niyet ettiğim sırtımı dayadığım zikrime duasın. Uzaktan yıldız gibi gördüğüm ama Nur olduğunu bildiğim İkiz alevim Bilirim ki; ateş ateşi yakmaz sadece ışığımızdır bizi biz yapıp aydınlatan. ’’Varmak sonuca, sonuç da nasipse ’’ Duyduğum sesi bulduğum yerdeyim..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün yine sayfanızda güzel eserlerden birini paylaşmışsınız tabii ki bize de okumak düşer akıcı düşündürücü ve emekle yazılmış eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım yüreğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı sunar sağlıklı mutlu günler geçirmenizi temenni ederim
Midayet Kara tarafından 5/23/2021 12:43:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kolay kolay yazılmayacak türden bir şiir. Bu şiiri yazmak için gerçekten büyükçe bir gönül, hudutları aşmış bir akıl, kemale ermiş bir ruha sahip olmak gerekir. Ki şahsen bende bu meziyetler bulunmadığından bu harikulâde eserden bi satır bile yazabileceğimi sanmıyorum. Velhasıl kelam, bazı konuları aşmışsınız sayın şair. Kıymetli bir esere imza atmışsınız. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Biz görelim Mevlam neyler Neyler ise güzel eyler Hak düşünen Hayır söyler Şerden uzak hayır söyle =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Çok güzel bir Naat şarkı eşliğinde harika bir Naat-ı Şerifi gönlümüze gecenin bu deminde sunduğunuz için teşekkür ederim. Kaleminize gönlünüze fehminize sağlık Selam ve saygılarımla hocam
İkiz alevim Bilirim ki; ateş ateşi yakmaz sadece ışığımızdır bizi biz yapıp aydınlatan. ’’Varmak sonuca, sonuç da nasipse ’’ Duyduğum sesi bulduğum yerdeyim..!
Duygu dolu yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Esenlikler dileğiyle.
bir düşsün Sen sevgili.
Varlığın hiç’liği olsa da sevi
İlk soluğum
....
sadece ışığımızdır bizi biz yapıp
aydınlatan.
’’Varmak sonuca, sonuç da nasipse ’’
Duyduğum sesi bulduğum yerdeyim..!
Müthiş ve muhteşem bir başlangıç ile müthiş ve muhteşem bir son...
Benden yana başka lafa gerek yok.
Yine kaleminizden harika bir şiir okuduk, teşekkürler.