Yağmur yağıyor bardaktan boşalırcasına çatur çutur etse de şimşekli bulutlar ıslak bir gülümseme beliriyor dudağımda. Deli bir yürekle geçiyorum engelleri Göçebe yollarda sırılsıklam oluyorum yılkı atı gibi. Dört nala koşan ateş hırsızı yüreğim ile Korkmadan basıyorum çıplak ayaklarımla bozkırlara. Aldırmıyorum sürüden ayrıldığıma. Göz değmemiş doruklarda dolaşıyorum çocuk saflığıyla. Dedem Korkut’u görüyorum yay burcunda. Eğilmiş ; ’’Benimsin ey güzel toprak’’ diyor tarihin atlasına Yakamoz serinliği ile bakan gözleri akik sarısı gözlerime değiyor. Nereye gitsem bu bakışlar yıldız gibi önüme seriliyor. Ve Huzura ermenin çığlığı yankılanıyor Tanrı dağında..! * Oysa ben; Dünlerin gelecek günlerinde zorlukların en dibinden bu güne seyrimin defterini okudukça Şairliğim geviş getiriyordu duygu tembelliğinde. Yağmurla berraklaşsa da slogonlarım. Duygusallığım hangi yüzyıldı bilmem kaç hamalıydım dizelerde unutuluş ışığının. Bütün mısraların sabahıyken tek başıma Tükenen ömrümdü sadece ganimet payında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GANİMET PAYI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GANİMET PAYI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire yağmurla başlar başlamaz ikinci adımda çatur çutur ifadesi takıldı ayağıma. Şiiri bitirene kadar da kurtaramadım kendimi. Sanki bu tekrardan kurtarılmalıydı bu güzellikler. Dost şairim dilinin zenginliğine bakılırsa, hissiyatını illaki içinden geldiği gibi yansıtmış dışına.
Bize de şiirlerinden keyif almak düştü. Teşekkürler.
Değerli şair dostum emeğinize ve yüreğinize sağlık her daim sayfanızda çok güzel eserler bizlerle paylaşıyorsunuz eserlerin akıcı dille yazılmış duygu ve anlam içeren eserler her zaman zevkle okuyorum sayfanızda daha yeni eserlerinizi bekliyor yazan ellerine sağlık diyerek kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Yağmurla gelen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Şair her durumdan şiir yazabilecek bir pay çıkarır kendisine siz de öyle yapmakla iyi yapmışsınız ve harikulâde bir şiir ortaya çıkmış. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Dost şairim dilinin zenginliğine bakılırsa, hissiyatını illaki içinden geldiği gibi yansıtmış dışına.
Bize de şiirlerinden keyif almak düştü.
Teşekkürler.