(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVSİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVSİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapılar, Kapattığım, Açık kapılar, Cebimde bir tomar, Açmayan anahtar.
Kapıları kapatmadan,değiştirmeden kilidi çilingir hareket etmek gerekir dost yüreğine sağlık güzel ve çok anlamlıydı kutluyorum kalemini ve yüreğini...
iNSAN HER ŞEYİNİ KAYBEDEBİLİR, EVİNİ BARKINI, MALINI MÜLKÜNÜ EŞİNİ YUVASINI; ÖZELEŞTİRİ YAPINCA KENDİNİ HAKLI DA HAKSIZ DA GÖREBİLİR.ASLOLAN ÖZGÜVENİNİ YİTİRMEDEN ZARARIN NERESİNDEN DÖNÜLÜP KÂRA GEÇİLECEĞİ KONUSUNDA YERİNDE VE ZAMANINDA DOĞRU KARAR ALIP YENİDEN EYLEME GEÇME NOKTASINA SIÇRAMAKTIR. YOKSA BATAĞA GÖMÜLÜR KALIR İNSAN...KENDİNİ BIRAKLMAMALI UMUTSUZLUĞA, HER GÜNE YENİ UMUTLARLA KUCAK AÇMALIDIR. KISSADAN HİSSE GİBİ ALINACAK DERSİ OLAN BİR ŞİİRDİ. TEBRİKLER
amaninnnn abim benim buralardaymış birde unuttun beni der sen nerelerdesin :((( özledim ya gel adaya söz çok domates getirecem ... Abim hala anahtarı bulamadım deme inanmam :(((( sevgiler seninle olsun inci tanenle....
derin ve aslında aranan tek bir evin kapısı... kutlarım üstad... hep dediğim gibi şiir demek Esel ağbey demek...öğrenecek çok şey var sizden çok... saygım ve sevgimle kocaman selamlar gönderiyorum...Neyse ağustosda biter yakında...:)))
Can kardeşim, beni hiç bir zaman yorumsuz bırakmadın hep yüreklendirdin, her daim bunun cevabını verememenin sıkıntısındayım, o güzel yüreğine sevgilerimi yolluyorum.
Az da/öz bu olsa gerek
-Müthişşşş
--Bir tomar anahtar/hiç işe yaramatan
-Üstadım kalemine sağlık devrim bu