Aldı başını gitti bulut, Ufukta renkler soğuyor, Boşluğuna yer ciseldi, Yağmur tersine yağıyor...
Samatya’dan Kumkapı’ya, İlkbahar, nisan ortası Ve bir "kırkikindi" sonrası, Özlemler abanırken adımlarıma, İstanbul surlara, Marmara kıyılara, Sâhil yüreğime kayıyor...
Düşünsem, kendim olacağım; Dalga yürür gibi amma, Sandal, yerinde sayıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDI BAŞINI GİTTİ BULUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDI BAŞINI GİTTİ BULUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seçkin şiirlerin kalemi yine bu cihette bir çalışma sunmuş gönüllere.. İnsanı imrendiren imgeler bütünü sırtlamış yine şiiri ve sıradanlıklardan sıyrılan anlatım kisvesi tam oturmuş üstüne şiirin.. Kutlarım.. Kalın sağlıcakla..
Tebrikler Yusuf Bilge. ... Kapanırken camdan yeni kapılar, İstanbul surlara, Marmara kıyılara, Sâhil merkeze kayıyor... Düşünsem kendim olacağım; Dalga yürür gibi amma, Sandal, yerinde sayıyor...
Şiirinizi bölmek istemezdim ama, sayfanız fazla işgal olmasın diyerek bir kısmını aldım.
Çok hoş bir serbest. İşte böyle anlamlar, şiirin damarlarında kan dolaşımı yaptırıyor okuyucuya... Çok çok beğenerek okudum efendim. Tekrar okumaya gidiyorum.
Başarılarınız daim olsun inşallah. Saygımla selamlar... Sultan Yürük
Martı çığlıklarından kanatlarla Uçuyorum nasılsa mor - ötesine; Üzüntüler adamının gündemine, Savrulurken yer, gök, deniz, Gurubu tan gören umutlarla Güneş, batıdan doğuyor (!) ... Umutlarınız hep var olsun ve hiç bir zaman uykulara dalmasın kara bulutların ardına gizlenip te.
Çok güzel bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Düşündürdü..
Teşekkürler