Vakit gece,vakithüzün, Gece karanlık gece yalnız, Yıldız gökyüzünde sabit, Rüzgar havada sarhoş... .... Vakit gece, vakithüzün, Gecelerce sükut-u hayal göz dalışları, Uyku saati yerine, nafile zamanı gece, Sabaha düşmanlık besler karanlık hecehece... ..... Vakit gece, vakithüzün, Biraz korkak, biraz cesur karanlık, Suspus bir bebeğin çığlığı bilinmez rüzgar uğultusu, Şafağın yaklaşmasının ta kendisi keşmekeş bitiş senfonisi.... ... Vakit gece , vakithüzün, Bir yerlerde derin bir ah nöbeti, Avuçlara serpiştirilmiş gizli duaların mırıltısının ta kendisi, İstemeden akan, hayal hanede tükenmiş umutların gözde yansıması... .... Vakit gece, vakithüzün, vakithasret, Zifiri sokak yansımalarında hayalet vari gölgeler, Karanlıkta duyulmamış, görülmemiş, gösterilmeyecek düş kırığı, Candan çok yüreğe işleyen hayal kırıklıkların serzenişi....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİT GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİT GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceye ben geldim. Habersiz ve ansız, Biraz huysuz, biraz arsız, Ne yollar geldim, Sezsizden, kavgasız,
.... Dedimya! Geceye ben geldim, Rüzgar misali estimde geldim. Yüz yıllık yolları geçtimde geldim. Gündüzü bıraktım, Geceyi seçtimde geldim.
.... Dedimya! Geceye ben geldim. İçim doluyken, Siyahlıklarına, Karanlıklarına Yine davetsiz, Yine yüzsüz, İşte yine kapında, Bu hayta şair, Destursuz tek başına. Asma suratını, Ey gece! Saklama ayını, Düşürme yıldızlarını, Her şeyi yazmam, Her şeyi anlatmam, Ya anlarsın, Beni benden alıp, Eğlendirirsin, Ya baş köşende, Edersin gece vakti misafir, Dinlendirirsin, Bir çay vakti, vakti takdir.
.... Dedimya! Geceye ben geldim, Bir şiir vakti arsız misafir.
Bu gün sayfanızda kaleminizden damlayan yürek sesinizin yansıdığı güzel bir eserinizi beğenerek okudum akıcı mısralar arasında ki uyum mükemmel insanın yüreğine işleyen duygularla süslenmiş eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Geceye ben geldim.
Habersiz ve ansız,
Biraz huysuz, biraz arsız,
Ne yollar geldim,
Sezsizden, kavgasız,
.... Dedimya!
Geceye ben geldim,
Rüzgar misali estimde geldim.
Yüz yıllık yolları geçtimde geldim.
Gündüzü bıraktım,
Geceyi seçtimde geldim.
.... Dedimya!
Geceye ben geldim.
İçim doluyken,
Siyahlıklarına,
Karanlıklarına
Yine davetsiz,
Yine yüzsüz,
İşte yine kapında,
Bu hayta şair,
Destursuz tek başına.
Asma suratını,
Ey gece!
Saklama ayını,
Düşürme yıldızlarını,
Her şeyi yazmam,
Her şeyi anlatmam,
Ya anlarsın,
Beni benden alıp,
Eğlendirirsin,
Ya baş köşende,
Edersin gece vakti misafir,
Dinlendirirsin,
Bir çay vakti, vakti takdir.
.... Dedimya!
Geceye ben geldim,
Bir şiir vakti arsız misafir.
Adem ÖZEL (SORGUNLU)