(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Konuğumdu Esinim…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Konuğumdu Esinim…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet gerçekten esin adama ansızın sesleniverir ve hesaplaşmalar başlar, sonu olmayan sonuca ulaşılamayan. Ama bi yerden birlikte doğarız ve yaşarız. Kağıtın o saf kokulu, büyüleyici deryasında bir oluruz. Esinle titişip kendimiz oluruz. Elinize, Emeğinize, Kaleminize (Esin'inize) sağlık Hocam.
Konuşmayı beceremesemde!.. Dinlemeyi çok mu çok severim. Hani kulak misafiri oldum Bir şair yarattığınızı öğrendim. Demek ki şanslılardan biriyim Çünkü!.. Hergün daha tanıyorum. Müjdat Eraslan'ı
Çok güzeldi...Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
Ve ekledi; “Anlaşıldı, tamam! Artık, senden çıktı ya, O, Ben’imdir! Uyandırmanın bedeli, Okutmanın emeğiyim Ben… Yeniden üretmenin Nedeni! Görüşelim…”
Konuğuma konuğum!
Sayın Müjdat Eraslan Okuduklarım, şiir benim diyen mısralardı harikaydı...Sizi çok sevdiğim Ayşe Yaman arkadaşımızın sayfasında görüyordum, bugün de Yine çok sevdiğim hemşehrim Celal Çalığın sayfasında da görünce sizinde hemşehrim olmanız beni sevindirdi... Mutlu kalın efendim saygı ve sevgi dileklerimle...
O, Ben’imdir! Uyandırmanın bedeli, Okutmanın emeğiyim Ben… Yeniden üretmenin Nedeni! Görüşelim…”
Şiir o kadar doğal ve o kadar sade ki ;bu sadelik ve doğallık içerisnde bir gizem aramaya kalkacam neredeyse... İşte şair ruhun ince nüansları böyle bir çalışmada parıldar.Okuyucu dizelerde kelimelerin anlamının dışında bir şeyler aramaya çalışıyorsa;o şiir ustaca demektir. Ben bu çalışmada bunu gördüm ve tebrik ediyorum şairi selam ve saygılarımla
ne kadar isterdim şu sayfanın altında iki satır bieşyler karalamasını esin kaynağının
ilham denilen şey her ne ise bir ara zırt pırt uğramaya başlamıştı bana biraz ben de atıştım şimdi mesafeli davranıyor kerata ama seninle öylesine barışmış ki hayranlıkla okudum
gıpta ettim
ilham üzerine okuduğum ilk şiirdi ve harika duygular yaşattın bana sağol! kalemin daim olsun değerli dostum
hocam sayfadayım uzun zamandır.acemi balık gibi bakıyorum bende bir şey yazdığımı saniyorum..ustalık sizin işiniz.. nasıl bir kurgudur..nasıl bir ince fikir..ve nasıl bir anlatım öyle içten perdesiz bir solukta okudukça başa dön.bişey eksik mi diye.sonra tamam diyorum bu kez..canlandırmadan hikayeyi kafamda çıkamadım sayfadan....harikasınız ve şiirinize yansımış bu güzellik..
Elinize, Emeğinize, Kaleminize (Esin'inize) sağlık Hocam.