(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖREKLEN-ME…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖREKLEN-ME…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel bak; Yakan geçene özdeş Geri dönüşümlü Sessiz çığlıklar salındı evrene Depozito niyetine Yüzsüz kimliklerce Poliüretan suretlere...
Aklım Sezgin Gönlüm Gezgin Halim Bezgin ------------------------- evet şiir düşünce ve yorum USTASI bezgin olursa gerçekten umutsuzluk sarmış desenize dört bir yanı... umuda bağlı geleceğe yatırım yapacak sizlerin kalemleri kırılmasın bizlere örnek ışık saçıp yol göstersin dileğim ÜSTADIM...saygılar...
Çok doğru söylüyorsun Müjdat gerçekten de eski günlerimizi arar duruma geldik .. Şu an içerisinde bulunduğumuz dönem senin de şiirinde bahsettiğin gibi pek de iç acıcı değil malesef ..
Ama yine de ben ;
Aklım zengin Ruhum dingin Umud engin
olsun diyorum :))
Seni bu güzel şiirinden dolayı kutluyorum Müjdat, sevgilerimle ....
nasılda mantar gibi çoğalırlar suçlu suçluyu arttırdıkça tatmin başlar toplumu çökertenlerin sevinç çığlıkları, kalacak elbet bir gün kursaklarda o sevinenler kumda oynasınlar...
yüreğiniz dert görmesin üstad...ustalık topluma mesajtır,anlayanlara ama o anlamayanlarda düzelecekler elbet akrep nasıl ki kendini sokarsa onlarda akreplerin kıskacında olduklarını görüyor eminim,,,,umudumu yitirmedim... siz hep yazın üstad... saygım sonsuz...
Yakan geçene özdeş
Geri dönüşümlü
Sessiz çığlıklar salındı evrene
Depozito niyetine
Yüzsüz kimliklerce
Poliüretan suretlere...
Aklım Sezgin
Gönlüm Gezgin
Halim Bezgin
-------------------------
evet şiir düşünce ve yorum USTASI bezgin olursa gerçekten umutsuzluk sarmış desenize dört bir yanı...
umuda bağlı geleceğe yatırım yapacak sizlerin kalemleri kırılmasın bizlere örnek ışık saçıp yol göstersin dileğim ÜSTADIM...saygılar...