Umutlarım zamana baş kaldırdıkça Sen kokulu bulutlar akıp gider dar ağacına gerilir ümitler. Kara bir diken yırtarak geçer içimi. derin yaralar kanar hatıralarımda. Ve bir resimde gülümserken görürüm gözlerimizi. Demlenir o an yüreğimde şiirler Sevdamızın özeti çiçek açar en güzel akşamlarda. Hiç duyulmamış bir şarkı dillenir destan gibi ay ışığında. Ucu yanık mektuplar biriktirir posta kutusuna dönen yüreğim. Nidalı bir söz üflenir kulağıma Kaf dağından. Aşk-ı kıyamet koparır sevdam yansımanı hissederim içimde. Sımsıcak bir el olur yıldızçiçekleri aydınlatır odamı ebedi rüyam. Yaşama sebebim olur seninle yeniden yaşamak. Şiirlerimdeki isyanın ilâcı sevgimi besleyen katkısız ırmak.
Hikâyemizin özeti; ’’Sevgiye susmak’’ olsa da Muhteşem efsanede sana çıkan yolları haramiler tutsa da Sokağımı dövdükçe ayak seslerin. yalnızlığım sokağa sığmasa da Bir türlü kavuşamadığımız şehirler ağladıkça dönüp arkama yine bakarım, yine bakarım.. Kelepçelenmiş kaderimizde Yolunu unutmuş turna olsam da; yüreğimden yüreğine yine masmavi kanat açarım. Ömrümün en yorgun yanına oturur Susar.. Susar.. Susarımm..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATRE HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATRE HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani yorgunsunuzdur. yine de çıkmaya iter sizi bir kuvvet katre katre. Zirveye ulaşmak ya nasip olsa da gayret yürekten gelen asıl gaye olmalı... Bilirim ki bazen susmak susatmaktır aşkı; bilirim ki sebatla akmaktır tüm engellere inat, dilden düşüp düşüvermek gönüle... Şairem suskunluğunuz içinde yığılan sessiz çığlıkların talibi sağır olmasın. Hasreti ördüğünüz bu şiir, yolunuzu aydınlatsın ve sizi hiç üzmesin...
ne güzel demiş sevda sokağında umut bekler bir çift göz bir çift göz arar sokak lambasının altında gece güne erişene denk hüzün kokar elleri soğuk üfler yüzü sıcacık yüreği gülümser
Katre hüzün yağdı Sokağımıza Ve Kuytu bir karanlıkta HASRET Dayandı şakağımıza Bir Bir yandı Cebimizdeki AŞK mektup ları YÜREĞİMİZ deki Sobe lenmiş sevgiler Ele verdi gözlerimizi Ne yazık ki ertelemeden Yaşayamaz olduk hayallerimizi..demiş biri aynen öyle ozanım.