K°adın değil sadece ön adın, önce anne A°yşe, Fatma, Asiye olsa ismin bile D°olar taşarsın kalben sonsuz sevginle I°sıtırsın sevdiklerini sararak yüreğinle N°ur serpersin özünden üzerlerine.
H°ediye annelik duygun rabbinden yüreğine E°rişirsin sevginle tüm dertlerine R°uhunla sever koymazsın sevdiklerini yere Ş°er gelmesin diye dua edersin gündüzgece E°l açıp iyilik istersin her şeyim dediklerine Y°üreğinden sevgiyi pay edersin sevdiklerine D°ilin bal sevdikçe, sus pus lal olur gerektiğinde İ°ncinsen de incitmezsin elvermez yüreğin R°abbe duada dilin, cennet kalbinde senin.
°° KADIN ANNE; ANNE CENNET °° BİLENE!
Üç yüz altmış beş gün; önce insan, anne, eş, sevgili olan kadın. Bir gün değil, kadınkadındır güneşin doğduğu hergün! Dünya Kadınlar Günü’müz kutlu olsun. Çok şey değil arzumuz... Sevdiklerimiz bizi anlasın, kıymet bilip sevsin yeter... Hediyeniz hergün bir tutam güzel söz sarf eden tatlı diliniz olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN HERŞEYDİR; ÖN ADIN ÖNCE ANNE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN HERŞEYDİR; ÖN ADIN ÖNCE ANNE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elinize yüreğinize sağlık çok mükemmel anlatmışsınız bu güzel şiirin sahibi ancak kutlanır yorum yazmaya kalkışsam yorum yazamıyorum kelimelerim aciz kalıyor tebrik eder bütün kadınların kadınlar günü kutlu olsun
Yüreğine sağlık çok güzeldi sevgi vardı, cennet Anaların ayağı altındadır,Ana bu kadar kutsaldır, çok akıcı ve anlamlıydı,ders vardı,, kutluyorum Üstadem,Dua ve selamlarımla
Yüreğin dert görmesin sayfanızda çok güzel bir eser asılı zevkle okudum anlamlı duygusal ve emeğin hakkını veren bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla Tüm dünya kadınlarının kadınlar gününü canı gönülden kutlarım kadınlarında bir birey olduğunu erkeklerle eşit ve aynı haklara sahip olduklarını unutmayalım ve İstanbul sözleşmesine sıkı sıkıya sarılalım kadına şiddete dur diyelim
Yüreğine sağlık çok güzeldi sevgi vardı, cennet Anaların ayağı altındadır,Ana bu kadar kutsaldır, çok akıcı ve anlamlıydı,ders vardı,, kutluyorum Üstadım,Dua ve selamlarımla
Üç yüz altmış beş gün; önce insan, anne, eş, sevgili olan kadın. Bir gün değil, kadın kadındır güneşin doğduğu hergün! Dünya Kadınlar Günü’müz kutlu olsun. Çok şey değil arzumuz... Sevdiklerimiz bizi anlasın, kıymet bilip sevsin yeter... Hediyeniz hergün bir tutam güzel söz sarf eden tatlı diliniz olsun.
Harikulâde duygularla yazılmış bir şiirdi tebrikler. ∞ Mart Dünya Kadınlar Gününüzü gönülden kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
Sabahat çelik tarafından 5/29/2021 9:30:03 AM zamanında düzenlenmiştir.