Anlatayım mı sana kalbinin bütün özelliğini Benim için neler ifade ettiğini sevgili Neresinden başlasam ki Severken sevilenler anlar hislerimi Ruhunda bin bir nimetiyle cennet saklı gibi Yaşadıkça çoğalıyor sevgim seninle desem mi Anlatmaya kelimeler yetmez kalbinin güzelliğini.
Sevenlere örnek göstereceğim senin kalbini Geriye sarıp başa döneceğim ezberleteceğim Kırık plak misali herkese anlatacağım seni Aklı yok, fikri yok deselerde bu kadın deli Dünyamın en güzeli sensin Türkiyem gibi.
Nice kelimelere sığdıramam ki sevgini Kendimden geçerim,senden geçemem ki Sevene vatan olur canından çok sevdiği Vazgeçemem ki yorma beni Anla işte içimdeki seni Neden çok seviyorsun diye sorma emi.
Kendime anlatırken, sözler çoktu dilimde Özümle sevdim, sevmedim ki gözümle Irak olan gözden Gönülden de ırak olurmuş deme Seveceğim iki cıhan mahşerine sözümle.
Anlatmaya yetmedi yirmi dokuz harfli alfabe Sana anlatamadım seni bir sürü kelimeyle Konusu sen olunca koptu filim Lal oldu sustu kaldı söz bulamadı dilim Yollar uzar, ayaklar gitmez sensiz bir milim Can feda dediğim vatanım gibisin kalbimde sevdiğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİN VATAN OLDU YÜREĞİME! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİN VATAN OLDU YÜREĞİME! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatmaya yetmedi yirmi dokuz harfli alfabe Sana anlatamadım seni bir sürü kelimeyle Konusu sen olunca koptu filim Lal oldu sustu kaldı söz bulamadı dilim Yollar uzar , ayaklar gitmez sensiz bir milim Can feda dediğim vatanım gibisin kalbimde sevdiğim.
Çok güzel bir şiirdi MELEK Şairem, kutlarım. Sevgiler.