(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alfa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alfa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle uçuşmayınca gökler daralmış mı ne ya da geçilememiş mi derin uykulara ...
Çaresiz hastalığa çare bulunur mu ki🤷♀
Bilinmeyen yerde bilinmeyen adreste bilinmeyen yy da ...
Dersin sonu noktalı yere ne istersek koyabiliyoruz biz insanlar canımız ne çekerse . Öyle yaşıyoruz ya zaten, haricinde tutmak anlamsız herşeyi hiç olmak olsa bile sonu.
her şeyin sırası var bence misal psikoloji bilmeden sosyolojiden geçemeyiz ama her şeyin sırrı da var muhakkak evvela aynanın sırrı çözülmeli suretimizce elbise alırken bile nasıl olduğunu sormak gibi başkalarına kendimizi ıskalıyoruz farkında olmadan
"Düşün, uzay çağında bir ayağımız, Ham çarık, kil çorapta olsa da biri Düşün, olasılık, atom fiziği Ve bizi biz eden amansız sevda, Atıp bir kıyıya iki zamanı Yarının çocukları, gülleri için, Koymuş postasını, Görmüş restini. He canım, Sen getir üstünü."
ikinci yorum olsun Ahmet Kaya için ama bu yorum daha çok bu sayfaya bu şiirleri yazan yarının gülleri ve çocuklarına umut olan fransız için ve mavi için saygı ile...
Kutluyorum
Sevgiyle...