Dilimin ucundaydı, unuttum şarkımı da, Mehtâbı gecesinden koparan ellerdeyim; Bir avuç suya muhtaç alnımdaki kor ateş, Ağlayan nar içinde, kül kömür hallerdeyim.
Ne kementler atmıştım göz kırpan yıldızlara, Hâyallerime küstüm hepsi de boşa çıktı; Eğlenceli bulmadım oynadığım rolleri, Fildişinden kulemi “ben-merkezli”ler yıktı.
Sürüdüm bedenimi, bir ora bir buraya; Kimi yerde ayaktım, kimi yerde baş oldum; Düşmanların merdine belki gülden yumuşak, Dost görünen nâmerde, katılaştım, taş oldum.
Kürelendim kar misal, çığlarla yuvaklandım, Koptuğum bayırlarda şimdi yabanlar gezer; Hasretim rüzgârların kavuran soluğuna, Eriyen gecelerde, bir naz var, gönlüm üzer...
Ben, gözlerin sustuğu, dillerin kitlendiği, Düşlerin şoklandığı dermanla geliyorum; Hiç sorma kimliğimi, bir uyurgezer gibi, Tuğrası mâverâdan fermanla geliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞİŞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞİŞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kementler atmıştım göz kırpan yıldızlara, Hâyallerime küstüm hepsi de boşa çıktı; Eğlenceli bulmadım oynadığım rolleri, Fildişinden kulemi ben-merkezliler yıktı.