(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA DÜŞLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA DÜŞLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seviyorum seni, aşk katar katar, Sana olan sevgi, ipek yolu kadar.
---------------------------------------------------------------------------- İKİ DİZE NELERİ BARINDIRMAMIŞKİ İÇİNDE KIYMETİ, DEĞERİ,GÜZELLİĞİ ,SABRI GEÇMİŞTEN GELECEĞE UZUN BİR SEVDA YOLUNU VE HALA VAROLDUĞUNU TEBRİK EDERİM. SAYGILARIMLA.
Seviyorum seni, aşk katar katar, Sana olan sevgi, ipek yolu kadar. ************************************ Evet, epey âşıkmışsınız... Bayağı uzun mesafe... Efendim şaka elbette. Kısa ve özlü ilan'ı aşk.. Kutluyorum... Saygıyla.
Çoook çok eskiden "İpek Yolu" diye,Japonların yaptığı ve yine bir Japon olan Kitara'nın müziğiyle yayınlanan bir belgesel vardı...O uzayıp giden kervan yolları,o müziğin eşliğinde canlanmış gibi,bir coğrafyanın,kültürün ve insanlarının rüzgarlarını estiriyordu...Bu şiir de öyle,aşkın çileyi,sabrı,umudu,inancı çağrıştıran bir esintisini savuruyor kalbimize...Kutluyorum...Sevgilerimle...
Seviyorum seni, aşk katar katar, Sana olan sevgi, ipek yolu kadar.
Üf, üstad Bu sevda şiirinde çok manâlı olmuş. Sevgileri katar katar eyleyip yola düşmüşsen eğer, Sevdaya giden yol da pek uzak. Ömürler yeter mi bilmem, ulaşıncaya kadar Can tenden gider olur. Katarlanmış kervanına sarvan olasın. Saygılarımla.
tebrikler yüreginize sağlık