Dünya eleğinde, ömür elerken Toz pembe beşikte, yürek belerken Mutlu hayallere, gözüm dalarken Yokluğun ömrümden, zaman çalarken Ömrümü ömrüne, ekleyeceğim Vuslat mahşer olsa, bekleyeceğim.
İmkansız diyerek, yürek solsa da Öğrendim sevmeyi, çok geç olsa da Saçlarıma aklar, çoktan dolsa da Sevdim diye alem, suçlu bulsa da Ömrümü ömrüne, ekleyeceğim Vuslat mahşer olsa, bekleyeceğim.
Büyüktü yüreğim, sevgim kadardı Sevilmenin tadı, yanında vardı Sevdalı kalbimi, özlemin sardı Kavuşmamız oldu, dağların ardı Ömrümü ömrüne, ekleyeceğim Vuslat mahşer olsa, bekleyeceğim.
Yakın gel uzaktan, bakma sevdiğim Hasret ateşinde, yakma sevdiğim Koluna başka yar, takma sevdiğim Sahte gönüllere, akma sevdiğim Ömrümü ömrüne, ekleyeceğim Vuslat mahşer olsa, bekleyeceğim.
Misafir değilim, sende demiştin Ölümüne sevda, bende demiştin Bitimsiz bir aşk var, kanda demiştin Seninle can bulan, canda demiştin Ömrümü ömrüne, ekleyeceğim Vuslat mahşer olsa, bekleyeceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEYECEĞİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEYECEĞİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melek HOCAM Dördüncü mısralar ahengi zorluyor ...Diyeceğinizi güzel dedikten sonra ya son iki mısrayı kaldırmak uygun olur yada dördüncü mısra çok harika bir şiir olmuş...Eleştiri sakın algılamayın...şiir çok güzel akarsu gibi gidiyor dördüncü mısra ve sonrasında yokuşa takılıyor adeta...Tebrik ederim..yürek sesi ve tercihinize de sonsuz saygı duyarak affınıza sığınıyorum.