Ermeni soysuzu, kendin kaşındın Hocalı da Türk’e, katliam yaptın Bebeleri kestin, zülüm kuşandın Allah’a tapmadın, şeytana taptın _Türklere yazıldı, zafer fermanı _Elinden dizinden, alır dermanı _İşgalci sahtekar, kalleş Ermeni.
Yardıma çağırdın, teröristleri Topladın sen gibi, bütün itleri Zalim adilerin, kansız bitleri Korkacak mı sandın, Türk yiğitleri _Türklere yazıldı, zafer fermanı _Elinden dizinden, alır dermanı _İşgalci sahtekar, kalleş Ermeni.
Ateşkes istersin, sanki uyarsın Beş para etmezsin, düşük ayarsın Çocuk kadın sivil, halka kıyarsın Allah verir ceza, sende doyarsın _Türklere yazıldı, zafer fermanı _Elinden dizinden, alır dermanı _İşgalci sahtekar, kalleş Ermeni.
Rusya’nın elinde, maşasın maşa İpini çekecek, bak gör ve yaşa Akıllar gelecek, akılsız başa Rabbim helak etsin, döndürsün taşa _Türklere yazıldı, zafer fermanı _Elinden dizinden, alır dermanı _İşgalci sahtekar, kalleş Ermeni.
Sandın Azerbaycan, yalnız kalacak Toprakları tümden, senin olacak Çaldığın toprağı, senden alacak Karabağ Türkün’dür, Türkle dolacak _Türklere yazıldı, zafer fermanı _Elinden dizinden, alır dermanı _İşgalci sahtekar, kalleş Ermeni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞGALCİ SAHTEKAR KALLEŞ ERMENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞGALCİ SAHTEKAR KALLEŞ ERMENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılar