(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mısra-ı âzâde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mısra-ı âzâde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani vardır ya şiir sokakta diye duvarlara yazılıp zihinlere kazınan, bir iki dize... Ama ne dize... Ki her biri; hayat kokar, aşk kokar, isyan kokar, kavga ve dava kokar....
Bu da onlar gibi şiir sokakta akımının bir neferi gibi zihnime yer etti.
Bir ömür süren aşkı ve onun yüklediği korkuları on iki kelimeyle duvara çakmışsın kardeşim. Helal olsun...
Yaşasın beyti kardeşliği. Çünkü benim de favorimdir beyti. O zaman ben kafadan bir buçuk söyleyeyim. İkimiz kardeş payı yaparız. Tabi senin payını da ben imdiregandi yaparım. Artık Sahir nasıl isterse öyle yapsın.
Gece gece karnım acıktı. Ufak bir sandviç yapayım bari.
Dikkat et kendine. İyi geceler mi sabahlar mi desem bilemedim. Tam arası bir şey işte....
ne yiceniz yemekte ? benim yerime bir porsiyonu ikiye bölün yiyin ekstradan.. tıka basa... sonra nefes alacak yer kalmazsa burada da rahat bırakmadı bizi deyin ve gülün daima:))
Estağfurullah kardeşim. Sizlerden aldığım enerjinin meyveleri diyelim. Her şey karşılıklı. Sizlerin güzel yüreği karşısında insan başka türlü davranmaz zaten. Canı gönülden söylüyorum bunları.
Sen işlerini hallet, yüz yüze gelir, yemek de yeriz, çay da içeriz sohbette ederiz.
Ben hep olurum merak etme. Sizler gibi kardeşini bırakır mı insan hiç.
Teşekkür ederim abi, şiirden daha güzeli, tüm kalbimle söylüyorum hiç görmediğim, sesini duymadığım senin varlığın, takip eden gözlerin ve o insan sevgin abi sen hep ol emi ne mutlu bize seni tanıma şerefine erdik...
Eksik olma, aksi olsan da olur arada sen hep ol güzel abim :)