Şimdi sen gözü kapalı bir çocukluk heyecanında yalpalanıyorsun ya; Ne de güzel yakışıyor o senin kendini bilmez hallerin, Hani o muzip gülümseme ile bakıyorsun ya, Nede güzel şımarıyor mimiklerin, Şimdi sen o belli belirsiz ferah kokunu salıyorsun ya etrafa, Nede güzel bahar esintisi doluyor tüm çevreye,. Sen kahkahanı savununca tüm evren suspus oluyor ya, Nede güzel bir şarkı oluyorsun tüm dünyaya, Hani bir garip hüzün çöküyor ya aniden o gül çehrene, Nasıl da kara bulutlar peydah oluyor tüm evrene, Şimdi sen susup tamamen kelimelerine hasret bırakıyorsun ya, Nasıl oluyorda tüm dünya susma nöbeti tutuyor. Hani sen geceleri uykuya teslim ediyorsun ya o anlam dolu bakışlarını, Gündüz güneşini, gece ayını tamamen saklıyor gökyüzünden... ~~~~ Şimdi sen gidiyorsun ya benden, Nasıl da tüm canım çekiliyor bedenimden... Hani sen bakışlarını çekiyorsun ya benden, Nasıl da siyaha dönüyor tüm o capcanlı renkler... Şimdi sen ellerini ellerimden mahrum bırakıyorsun ya, Nasıl da titriyor parmak uçlarım sensizliğin soğukluğunda... Şimdi sen koşar adım gidiyorsun ya benden , Ben nasıl da bir beton gibi kalakalıyorum bıraktığım yerde... Hanı sen hiç bitmeyecek bir sevdada beni yakalamışken yetim bırakıp gidiyorsun ya, Gerçekten anlamıyorum nedeni nedir bu gidişinin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~ANLAMIYORUM ~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~ANLAMIYORUM ~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutluyorum cani gönülden
selam ve saygılar