Senden en çok duymak istediğim Şey nedir bilmek ister misin İki gözümün bebeği Biriciğim demeni O kadar çok özledim ki seni Kimse bilemez içimden geçenleri Duyur sesini silsin kulağımın pasını Artık tutturma kalbime sensizliğin yasını.
Tut elimden zindanlardan kurtar beni Çektiğim sensizlik yetmedi mi Ekme ciğerime acı hasretini Yüreğimden aktı gitti Dereler misali Gözümün seli Hiç kimse elleriyle silmedi Yokluğunun hırçın rüzgarı dinmedi Sevda yangınım harlandı hiç sönmedi.
Ben yine aynı benim Yarısı yine senim Unutma sevildiğini Hatırla hep an bizi Olalım yine biz eskisi gibi Bir yanım sende ben misali Sevmekten başka neyin var ki kıymeti Unutma ruhumun eşi, kalbim çok sevdi seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN YANIM SENDE SAKLI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN YANIM SENDE SAKLI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem ve hasret çeken yüreğin sessiz çığlıkları vardı dizelerinizde...güzel bir sevda şiiri ve duru anlaşılır bir dil gönülden kutlarım...ilhamınız daim olsun...selam ve saygılarımla...Ziya VAR
aşina yürek sesinde saklı güzellikler ve aşkın ayak sesi.
hep hep sevgi ile yaşamak aşkın maruzatı özlem iken
sonsuz sevgimle