Nefesim gibisin her an verip aldığım Her alışta sevdasına kandığım Sevgisiyle tıka basa dolduğum Özlem çekip hasretinle solduğum Her gün sil baştan sevdan ile doğduğum.
Ruhum diyerek her haliyle sevdiğim Her şeyim dediğim canım bildiğim Kendi gözümden sakındığım Özleminle harlanıp sevdasına yandığım Pervane misali hep yönümü döndüğüm.
Kıramadığımsın, kıyamadığım Sevmelerine doyamadığım Sevilmekten korkmadığım Sevmekten bıkmadığım Aşkına kanamadığım Fani de olsak bu alemde Sonsuz bir dünyasın sen içimde.
Umudun adısın gönlümde Sana sevgim çoktan öte İki gözümün feri Taht kurdun sen kalbime Başkası alamaz bende yerini Sana ait yüreğimin her köşesi Allah’ıma emanet ruhumun senli cenneti.
Öyle çok sever ki insan, derler ya ölümden ötesine Hasretin harı kavursa özlemin küle döndürse de Bir adım olsa bile dönmem aşkımdan asla geriye Sen varsın yaşadığım her günde, her şeyin içinde.
Denizler, dağlar, yollar olsa da aramızda Sonsuzum ol mavi umudum hiç solma Yeter ki sevdamdan uzak durma Kalbini kalbimden ne olur alma Kalbim adandı aşkına, unutma sevgili mahşeri aşkla ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA SEVDAM ÇOKTAN ÖTE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA SEVDAM ÇOKTAN ÖTE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
_________________________________Selamlar