(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KADIN AĞLIYOR GÖZLERİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KADIN AĞLIYOR GÖZLERİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstanbul yaramış Bacıma...Yoksa yaramamış mı desem..Şiir güzel de..Kıymeti bilinmeyen aşk kötü.. Kesin o dur kıymet bilmeyen...Kutlarım güzel şiiri..Selam ve Saygımla...
Sorgusunu bu denli yürekten yaptığınız bir şeyin, kıymetini bilemeyen siz değilsiniz şairem elbette, sizin sunduğunuz hazineyi eliyle itendir. Bırakın yoksul kalsın, alamasın bu derin sevdadan pay," Ne zaman vuslata açsam kapılarımı Bir şamar gibi yüzüme çarpıyor bitti dediğin" dizenizde olduğunca o şamar yüzünde patlayan siz olmayacaksınız asla. Sevgi yüklü saygılarımla.
Şiirindeki hüznün ile hüzünlendi gönlüm.Ve bir şarkıdan teselli buldum hemen.'Rüya gibi her hatıra,her yaşantı bana.Ne bulduysa kaybetti,gönül aşktan yana.Hayat çiçek kadar narin,bir gün kadar kısa.Ağlama değmez hayat bu göz yaşlarına.Şarkıları seviyorum,seni de.Başarıların daim olsun,gülün şen.
HAYATIN GÖRÜNEN OLUMSUZLUKLARI HEP KAVUŞMA SAATLERİYLE ÖRTÜŞÜR,BIRAKMAZ BİR PARÇA MUTLULUĞU TADINI ÇIKARA ÇIKARA YAŞAYASIN,ÖZLEMLERİ SARAR BENLİĞE GİZEMLERİ VE BEKLENTİLERİ ZAMAN,ALIR AMA VERMEZ NANKÖR ZAMAN,YÜREĞİNİZE SAĞLIK HİSLERİNİZİ ÇOK GÜZEL İŞLEMİŞSİNİZ
Hayatta hic kimse için aglamaya degmez Aglamaya degenler zaten aglatmaz Fakat yinede aglaman gerekiyorsa başını dik tutki gözyaşların seni aglatan kadar alçalmasın.............Kutlarım yüreğine sağlık
Aşklara aşkolsun, aslında AŞK olsun demeli hep...demelide nerelerde hata yapılıyor bilmeli ...Izdırap insanın hocasıymış öğreneceğiz elbet ... TEBRİKLER... yine derin,yine duygu yoğunluydu şaire... saygım ve sevgimle...
Ne vakit kırpsam kirpiklerimi Yıldızlar intihar ediyor avuç avuç
derin bir teşhisle birlikte özel çağrışımlara kapı aralayan mıosralarla dolu kaliteli birçalışma Ciddi emek verildiği belli Beğendim şirinizi Sağlıcakla kalınız
Kutladım şairi... sevgiyle..