(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bencel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bencel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
E ne demişler şair; hiç bilenle bilmeyen bir olur mu :) ( -ya da hiçi bilenle, hiçi bilmeyen hiç bir olur mu? +Aman be illa bi felsefe hep bi laf ebeliği. Sus gari :D - Tamam :l )
Şiir de olmasa yerde kalırdı sözümüz. Var iyi ki..
“Birinci Evre”deki “seninle monoloğum” bir ironi miydi yoksa dalgınlığınıza mı geldi diye merak ettim:) en çok “Üçüncü Evre”yi sevdim galiba, içinde geçen “gönül tiryakiliği”ne sebep...
Beğenmenize sevindim. Benim de en sevdiklerimdendir. Fakat ben şairi değil seslendireniyim. Sensizliğin Kronolojik Sıralaması isimli bir Emre Kaynak şiiri. Sitenin mevcut hali, seslendirenlere şairler gibi bir kullanım alanı sağlamadığı için, zaman zaman seslendirmelerimi yazdıklarıma fon yaparak, kendimce hediyeliyorum şiiri ve sevenlerini :)
ama şu şiirin var ya
çok şeyler söyledi çok
barbarlık deyip katıldım ben de...