Ayrı kaldım yurdumdan, obamdan Iliklerime kadar donuyorum Ucan kuştan sorar oldum "Var mı bir selam sabah..?"diye Bi çare gönlüm ise deli divane olup Uçsuz bucaksız kainatta kaybolur..!
Yüreği kocaman, bedeni küçücük Bir çocuktum, düştüm yad ellere Ne, ne değil kavrayamadan büyüdüm Unuttum gülmeyi, gülümsemeyi Sığındım yüce Mevla’ya Varın yoğum oldu gurbet eller..!!
Helali haramdan ayırt edip Alın teriyle kazanmaktı gayem! Didindim durdum gecegündüz, Var mı? Yok mu? demeden Gönül dostlarımla paylaştım Bir dilim kuru ekmeği...
Allah’tan istedim bir evlat, Allah verdi iki evlat, "Bundada bir hayır var" diyip Dişimi tırnağıma takıp, Öğrettim yanlışı, doğruyu Sapmadım, saptırmadım Yüce Mevlâmın izinden..!!!
Fakirliği heybeme yükledim Uzak kaldım, yalandan dolandan! Sırtıma giydim, dürüstlük urbasını, Dostu düşmanı Yeri geldi, iki gözü iki çeşme ağlattım! Yeri geldi, güldüm- güldürdüm...!
Şimdiler de Ömrün son demindeyim, Gurbet eller de bozuk düzene Seyri alem yapmaktayım, Gördüm ki Gülünecek halimize ağlar, Ağlanacak halimize güler olmuşuz...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gurbet Eller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gurbet Eller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor," Dostu düşmanı Yeri geldi, iki gözü iki çeşme ağlattım! Yeri geldi, güldüm- güldürdüm...! " diyen Şairimi içtenlikle KUTLUYORUM...