Karanlık bir yalnızlığın kutsallığın kutsallığında, Sana gelmek istiyor ayaklarım, Mesela her gelişimde şiirim olmanı istiyorum. Şehirdeki tüm dinlencelerim seninle olsun, Seni özleyince tüm yağmurunu serbest bıraksın, Toprağa karışan yağmur damlaları kokusu sarsın evreni. ✏✏✏✏✏ Karanlık bir yalnızlığın kutsallığından sonra, Seninle olmak istiyor tüm zamanlarım, Mesela çıkmaz sokakların sonunda sen ol, Cevapsız kalan soruların cevabını hep sende bulsun. Suya ihtiyacı olan tüm doğa senin bakışında hayat bulsun. Yetim kalan çocuklar senin kucağında yetimliğini unutsun, Yada ne bileyim her lezzetin adı senin adinla tamamlansın işte 💫💫💫💫💫 Karanlık bir yalnızlığın kutsallığından sonra, Senin gözlerin haritam olsun , Hiç bilmediğim diyarlara senin nefesin çağırsın, Kokusunu ne olduğunu çözemediğim iksir çeksin beni, Asırlar boyu tarihsiz yazılan yazıtlar anlatsın seni, Ama seninle kavuşunca tüm evren dans etsin gözyaşları ile. ✏✏✏✏✏ Karanlık bir yalnızlığın kutsallığından sonra, Seni sorsun dünyadaki tüm nesneler bana, Ben seni bulmak için sonu olmayan bir yola çıkayım, Bir yıldız düşsün gökyüzünden,bir ürperti sarsın beni, Denizler dağlara karışsın hayalin ile, Çölde şaraplar dolaşsın hasretin ile, Ve sonunda seninle bulusunca ikiye bölünsün evren olmaz mı???
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIĞIN KUTSALLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIĞIN KUTSALLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YALNIZLIĞIN KUTSALLIĞI Şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...