Ey ömrümü ömrüm bildiğim yar, Seni sevmek nasıldır bilir misin? Seni sevmek dünyayı güzelleştirmek olduğunu, Seni sevmenin tüm mevsimleri yaşamak olduğunu, Bilemezsin, bilemedin de zaten! ,,,,, Ey ömrümün yegane sahibi, Seni sevmek nedir bilir misin? Tüm evreni sahiplenmenin adı, Olumsuz unsurların olumluya dönüşme hali olduğunu, Bilemezsin, bilemedin de zaten! ,,,,, Canım demişken cansızı olan yar, Seni sevmek nedir bilir misin? Bakılan her yerin güzelleşmesi, Karamsarlıkların umuda dönüşmesi, Tüm seslerin senin tonunda yansıması demek, Ama sen bilemezsin, bilemedin de zaten! ,,,,, Can yoldaşım seni sevmek nasıldır bilir misin? İdamlık mahkumun özgürlüğü gibi, Çocuğu olmayan bir annenin duyduğu özlem gibi, Çöldeki bir seyyahın suyu arzulaması gibi, Gerçi sen bilemezsin, bilemedin de zaten! ,,,,, Hayatımdaki tek güzel yanım, Seni sevmek nasıl, nedir bilir misin? Gerçi defalarca boşa soruyorum, Çünkü sen benim gözümle bakmıyorsun kendine, Bendeki seni yaşamaktan, görmekten, özlemekten acizsin! Bu yüzden bilemezsin, bilemedin de zaten!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMEZSİN BİLEMEDİN DE ZATEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMEZSİN BİLEMEDİN DE ZATEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.