(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL MERHEM OL YARAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL MERHEM OL YARAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıcı ve sekizlik hece şiiri olmuş, uyağını da ayağına takmışsınız...Mavili bir türkü gider bunun ardından....Tebrikler...serde şairlik olduktan sonra hece de gece de ŞİİRDİR !
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tebrikler dost kalem...deneme değil, güzel bir şiir olmuş çıkmış işte... yüreğine sağlık... maalesef aşk acı demektir, acı çekmektir... o acıya alışmak gerek, Fuzuli'nin dediği gibi "Aşk derdiyle hoşem el çek ilacımdan tabib" selam ve sevgiyle....
Şairem harikasın harika.Herşeyden önce cesaretinden ötürü ayrıca tebrik ediyorum. Heceleri tuttarayım derken bütünsel anlamı da kaybetmeden çok güzel bir esere imzanı atmışsın. Gamdan kederden uzak olsun yüreğin. Maviliklerle dolsun güzel dizelerin Tekrar tekrar tebrikler. Kalemin daim olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.