(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUD'A DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUD'A DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı şeyler vardır ki kurusada tadından bişi kaybetmez yıllar geçsede izinden bişi kaybetmez yaşadığımız hayatsa bizi daha da olgunlaştırır bişi eksiltmez ve yaşamımızdan her eksilen zaman bize hayata dair bir artıdır tebrikler can daha çok şeyler yazmak isterdim ama sürekli ekranımın kararmasıyla bunu bile zor zahmet yazabildim harikaydı yine tebrikler sevgilerimle...
kardelenim tarafından 7/14/2008 12:05:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
canımmm ben sevdiğim şiirleri döner tekrar tekrar okurum yine okumak için sayfana girdiğimde baktım gülkurusu akşamları gibi pırıl pırıl parlıyorum sayende tabi laikatın için çok çok tşkler can harikasın seni seviyorum şiirlerine bayılıyorum ahh dediğim gibi bu dörtlüğe daha neler neler yazılmazdı ama aralarda benim labtopumun azizliği tutuyor işte , ekran bir kararıyor hadi bekle ışımasını bazende inatlaşıyoruz sonunda bende kapatıp biraz dinlendiriyorum o zaman düzeliyor...şimdi iyi umarım gitmez..sevgilerimle...
Bu okuduğum ilk şiiriniz değildi. Bu güzel sitede şunu öğrendim şiir gerçekten çalışmak ve yetenek işi. siz elinize kalemi alınca kısada olsa uzunda olsa güzel bir şiir yazıyorsunuz. aman ellerinizi iyi muhafaza edin. daha çok güzel şiirler yazacağınıza eminim. kalemine yüreğine sağlık
duygu yüklü içten ve samimi doygularlar yazılan bir şiir. okurken haz veriyor. güzel bir anlatımınız var. yürekden kutluyorum güzel insan kaleminiz dik ve dayım olsun. güzel insan....
sevgiler:)