Üç günlük gelip geçici olan İmtihan dünyasında Ne tahtta oldu gözüm Nede taç da Ne de Nasibim olmayan Para da pul da çul da Ne yaşta, ne başta Akıl ne de Okuyup okuyamamakda Her okuyan keşke aklına mukayyet olsa Medeniyet insanlık da Medeniyet kadınlık da Medeniyet adamlık da.
Yetecek kadar olsun istedim Maddiyatım yalandünyada Gücüm kadar helalinden Paylaşayım onu da Olmayanlarla Hiç bir zaman Derdim zenginlik olmadı Çocukluğumdan buyana Gördüğüm nice zenginler vardı Dünya onlara kaldı mı kalmadı.
İstemedim dünyadan Çokça bir maddi varlık En büyük varlığım olsun İstedim kalpte inanç bedende sağlık!
Gözüm var evet atarken yürek Çalışıp bir şeyler üreterek Haram olmayan her iş de Susayarak içtiğim suda Ve helal aş da! Ömrümce Yaşamam gerek Dünyadaki zamanım dolana dek.
Daha ne isterim ki, kendime Huzurum varsa Mutluysam Sevdiklerim yanımdaysa Olmasa başım yastıkta Olsa da taşta Yeter ki rabbim Beni muhtaç etme Bir başka kuluna El açtırma Kuru ekmek ile acı soğanda Baklava börek gelir bulamayana Gerektiğinde yedim bende Hamd ettim nimeti verene Rabbim kullarını yalvartma Senden bir başkasına dünyada.
Beni yoktan var edensin Yücelerin yücesi İsterim; Sağ elime versin Meleklerin amel defterimi Çıkayım yüzüm ak Alnım pak Mahşer-i divanda huzuruna! Mashar olayım sevdiklerimle birlikte sonsuz affına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHA NE İSTERİM Kİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHA NE İSTERİM Kİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstemedim dünyadan Çokça bir maddi varlık En büyük varlığım olsun İstedim kalpte inanç bedende sağlık!
Güzel olan ne, biliyor musun sevgili arkadaşım?
İnsanın doğru yolda olması ve sapmaması yanlış yöne.
çok net asla dünya malında gözümüz de yok iken bir de düzenin dayattıklarına tabi ve talip olmadan.
Duygularımın sesi mantığımı bastırdı ve bu yüzden iç sesimle yaşadım bir ömür ve en güzeli bana ışık veren insanların varlığı ve hidayet basamaklarını hızlıca tırmanmak adına iyi niyetimi insanlığımı ve sevgimi katladığım.
Yüreğine emeğine sağlık
Selamlar