Satır satır yürekten yaz sevgimizi Deftere gerek yok çiz yüreğime İkimizin gülümseyen resmini Silinmez orada kalır ebedi.
Şiir şiir bak sevdayla Seni seven gözlerime Cümleler kur özünden Kısa olsa da farketmez Yeter ki olsun sevgiyle.
Aşkım de sevinsin ruhum "Kalbimin tek sahibisin"de Hazla atsın seven kalbim Yerinden çıkacak gibi Yerleş ruhuma Ve hiç çıkma Ak yüreğime bitimsiz sevdan ile.
Yazıver her saç telime Aşkı anlat kelime kelime Tarasın kalemin saçlarımı Dolaşsın uçlarında şiirle Taç yap şiirlerinden hecehece Tak bukleli saçlarıma elinle Papatya misali aşkımız koksun Rüzgar esince başımın üzerinde.
Yaz işte Ruhundan ruhuma Kopya et yapıştır şiirlerini Ziyan olmaz inan hiç birisi Silinmez ruha yazılan şiirlerin izi Takma kafana hiç bir şeyi Gül geç ayıplasalarda bizi Yeteriz biz bize anlarız birbirimizi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZ BİR ŞİİR YAZ İŞTE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZ BİR ŞİİR YAZ İŞTE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.