(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiçliğin barındırdığı iç...müthiş bir anlam birliği çıkıyor... zirveler yalnızlığın timsalidir ama gariplik h/içliğini saran yürekler asla yalnızlık bilmezler...
tebrikler Fikret Bey... selamlar...
Merâl Özcan tarafından 3/9/2008 8:28:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
yorumları çok ciddiye alıyorum ve de hak veriyorum tüm dostlara...arkadaş kim yazarsa yazsın, iyi şiirse mutlaka hakkını vereceksin şiirin...bunun başka lamı-cimi yok...şiirinizde çok ustaca kullanılmış ifadeler görmek beni ziyadesiyle mutlu kıldı dostum..şiir ufkun hep böyle açık olur inşallah...kutlarım...sevgi ve saygımla...
Dağların zerresiyim
Zirveler tanır beni
Bilirler hallerimi
Garipliğimi
Hiçliğimi
...
Fikret ŞİMŞEK
hiçliğin barındırdığı iç...müthiş bir anlam birliği çıkıyor...
zirveler yalnızlığın timsalidir ama gariplik h/içliğini saran yürekler asla yalnızlık bilmezler...
tebrikler Fikret Bey...
selamlar...
Merâl Özcan tarafından 3/9/2008 8:28:28 PM zamanında düzenlenmiştir.