Bir yürek bir yüreği, sevmeli ömrüm diye Sevilen sevilmenin, kıymetini bilmeli Gözünün denizine, dalmalı doya doya Elini tuttuğunda, gözden cevap gelmeli _Utanmalı mı seven, seviyorum demekten _Sevilmekten usanmaz, yorulmaz kalp sevmekten.
Seviyorum demekten, gerçek seven utanmaz Günde yüz kere söyler, söylemekten usanmaz Rüyada aşkı varsa, yardan itsen uyanmaz Aşkından başkasının, dizlerine uzanmaz _Utanmalı mı seven, seviyorum demekten _Sevilmekten usanmaz, yorulmaz kalp sevmekten.
Geçer ömrün zamanı, evrenin aleminde Aşkı aradım buldum, rabbimin kelamında Ömrüm yitip gitse de, dünyanın elemin de Doğar bahtıma güneş, sevgili selamında _Utanmalı mı seven, seviyorum demekten _Sevilmekten usanmaz, yorulmaz kalp sevmekten.
Çiçekler güller açtı, düşmedik gama derde İnmedi gamlı hazan, gözlere perde perde Mutluluk aşılayan, sevinçten yaş özlerde Vuslat pınarı oldu, sevda seven gözlerde _Utanmalı mı seven, seviyorum demekten _Sevilmekten usanmaz, yorulmaz kalp sevmekten.
Dünya üç günlük deriz, her gün sevsek olmaz mı? Kalpten özden sevmeler, her yüreğe dolmaz mı? Kaf dağında gezinen, dik başlar eğilmez mi? İnancı harlandırsak, iyiler çoğalmaz mı? _Utanmalı mı seven, seviyorum demekten _Sevilmekten usanmaz, yorulmaz kalp sevmekten.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UTANMALI MI SEVEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UTANMALI MI SEVEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve kelamınız hiç susmasın.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Dünyanındireği sevgi. Yaratılmışı sevmysrstandan ötürü. Her gün seni seviyorum demekbir şey ifade etmez. Saygınla ilginle ve taktirinle sadakatınla besleyeceksin ki sevildiğini anlasın Güler yüz tatlı dilögünde on kere seni seviyorumdan daha iyidir
Dünya üç günlük deriz,her gün sevsek olmaz mı ? Kalpten özden sevmeler, her yüreğe dolmaz mı ? Kaf dağında gezinen, dik başlar eğilmez mi ? İnancı harlandırsak, iyiler çoğalmaz mı ? - Utanmalı mı seven, seviyorum demekten -Sevilmekten usanmaz,yorulmaz kalp sevmekten.
müstesna bir duygu, sevginin meali iken göğe konuşlu bir mevsimin sırrı belki de rüzgarın savurduğu ve dinen bir esinti huzura dönük yüzünde sevginin, doyumsuz da bir tat damakta kalan. canım arkadaşım yüreğin dert görmesin. sonsuz sevgimle güzel yüreğine.
Yüreğine emeğine sağlık usta
__________________________________________Selamlar