Sen avuçlarını hep bir olana aç çocuk Küstürmesin hayata çaresizlik yokluk Yenilme yalnızlığına yetimliğine Umut aşıla her gün yüreğine Dallansın boy versin fidan Olma inkar eden aldanan Bastığın dalı bilen ol Sakın ha kesme!
İncinsen bile sen incitme Bilemezsin nasibin ne Seni bekliyor ney nerede Hayat olur seni öğreten öğretmen.
Belki olmayacak hiç kimse elinden tutan Düşe kalka yürüyeceksin belki bazen Yaşayarak acıyı tatlıyı öğreneceksin Kendin kendine olacaksın ümit veren.
Bulutlar rahmetini dünyadan keserse Çiçekler açmaz yapraklar yeşermez içinde Sarıl tüm insanlığa gelen güzel dinine Nankörlük edenlere meyletme Gör sana verilen nimetleri Köreltme gören gözlerini Şükrünü eda eyle Dilinle söyle Duyur kendine.
Doldur kalbini sevgiyle Ruhunu inançla besle Aç elini iste Yönel rabbine Yolun dönsün doğru yöne Ruhuna nifak tohumu serme Gönlünü isyana verme Neden ben deme Rabbim görür bilir de Sabrım, imtihanım dertlerim de Biter, geçer gider mevlam dilerse Beni benden çok düşünür rabbim de.
İnancın olsun yolunda tek gaye Öğren dininin gereğini üşenme Niyazsız kalmasın ruhun üşüme Hamd’et dua et dilin döndüğünce Rabbim tut elimden beni senden düşürme diye!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASİHAT VERDİM ÇOCUK YÜREĞİME! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASİHAT VERDİM ÇOCUK YÜREĞİME! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doldur kalbini sevgiyle Ruhunu inançla besle Aç elini iste Yönel rabbine beğenerek okudum anlam dolu harika bir şiir olmuş kutlarım selamlar saygılar efendim..
Allah razı olsun
Devam yazmaya
Sevgiler