Açlık kokan ağızlarda Bala beş kala bir mayhoşluktu aşk. Parmaklarımızı yedik. Tadından, acısından derdi-tasasından. Dumanı grimsi, Sanki sigara tütüyordu. Ciğerlerimize dolan katrandı en ağır yanı.
Yanında ne güzel giderdin aşkın. Tama yetmez sana gidilen yollar. Yollar kıvrım kıvrım, asfaltı çatlamış. Su birikmiş kıyıda köşede Yağmurlar sele suskun yağıyor.
Derste kitaba gerek yoktu. Okunaksız kalemler kâğıtları karalardı. Sınavın süresi yetmezdi seni yanıtlamaya.
Tebessümü utangaç, gülünç... Elimize geleni çarçur etmek çok güzeldi. Zaman bakkalda sakız almaya yetmezken Biz aylık alışverişlere çıkardık. Yorgan pazarda, hep yarım yamalaktı.
Kılı kırk kat kalın ilişkilerde Kıt Türkçemizi kullanırdık. Güzel sözler söyleyeceğiz diye. Söylenecek bir şey yoktu. Sana bakıyordum. Şaşkınlığımı mahzur görmen çok güzeldi.
Zaten senin olan her şey Çok güzeldi.
Hiçbir kalem kırılamazdı sana karşı Hâkim hakka taptığını senle öğrendi. Yaşam alaturka bir ezgiydi Savrulmanın en güzel yönüydü senin evin. Sokağını bilmeyen Sınıfta kalırdı.
Günlükler seni anlatmak için tutulurdu. Tutuşma sıcaklığında sana âşık olurdum.
Şimdi sen yoksun ya Balım şekerlemiş, tadı ekşi. Sigarayı bıraktım. Aşk yavan, bayat… Yollar sen oldu yağmurlarda. Islanmak hiç bu kadar çekilmez olmamıştı.
Adının geçtiği sayfayı yırtıp attım. Evinin sokağı trafiğe kapanmış. Hâkim kararıyla Karaya boyanmış.
Günlük tutmak eski bir alışkanlık Unutulmanın sisi çökmüş şehre. Güzellik toptan fiyatına perakende İçimden gelmiyor. Güzel sözler söylemek.
Şimdi sen yoksun ya Güzel olan hiçbir şey yok. İntihara uygun bakışlarım var. İpin-sapın, gelenin-gidenin Belli olmadığı bir hayat, Devam ediyor bu şehirde.
Ben kimsesiz, Sensiz, Sebepsiz –yaşamak için- Artık çok geç.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
____________________ Başlık olarak; "Şeytan severse" olabilir belki?.. Rumuzun iticiliği şiirin güzelliğini örter mi?; örtüyor işte.. Bir insan neden kendine şeytan der ki? Bir söz var; ''Kim olduğun söylediklerini o kadar gölgeliyor ki ne dediğini bir türlü duyamıyorum...''(W.EMERSON). ----------------------------------------
Sayın Enis Bey
Rumuzun, adı üzerinde, bir "Rumuz" olduğu için hakkında konuşup vakit öldürmeye bile gerek yok aslında bence, ama madem sözü açıldı; bu benim 1998 yılından beri kullandığım bi rumuz ve nedense hiç değiştiresim gelmedi içimden ve ayrıca ben kendine şeytan demiyorum. "Hakan" diyorum. Annemle babam da öyle uygun görmüşler.... Yorum ve başlık öneriniz için teşekkür ederim.
Başlık olarak; "Şeytan severse" olabilir belki?.. Rumuzun iticiliği şiirin güzelliğini örter mi?; örtüyor işte.. Bir insan neden kendine şeytan der ki? Bir söz var; ''Kim olduğun söylediklerini o kadar gölgeliyor ki ne dediğini bir türlü duyamıyorum...''(W.EMERSON).
mükemmel bir şiir arkadaşım ya...inan bayıldım kalemine sağlık,yüreğin dert görmesin de hep yaz bize böyle güzel şiirler...aşk bu kadar derin anlatılamaz...tebrikler
Düşünceleriniz için teşekkür ederim.