İnce sızlanışlarla efil efil, Saçlarımı titreten bu esinti, Denizden ruhuma bir intizâr mı?
Havada yaylımlı süzülüşlerle Avuçlarıma düşe gelen şu çınar yaprağı, Dalından zamansız kopmuş Taze bahar mı?
Rüzgâra nefesini vermişsin, Yaprağa kokunu! Bir yakıcı tebessüm ve bir gelincik endam, Ufkun perdelerinde bulutları gezer de, Hüzün, Nedense hep böyle menevişli savrulur, Hâyalinle sermest olan Bu şanslı yerlerde...
Durgun sularda yürüyorum sâhil boyu, Yalınayak, paçalarım sığalı; Sözde boş vermişim ya sakın inanma, Bil ki, Senden anılarla birebir yaşıyorum, Ömrümüzü kavrayan ayrılık elemlerini !..
Çakıllara, kumlara bastık sıra, Adım adım yüreğimde hissediyorum, Eksik kalan sevdâmızın İç burkan sitemlerini...
Gurubu içerek yudum yudum, Kendinden geçen bu mayhoş denizde, Eteklerini toplamayı unutmuşsun !..
Seni, Bir başka kıskandım bu akşam ey Yâr! Çehreni bulutlara tel, tel germiş de Mehtâbı sinende uyutmuşsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAM SULARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAM SULARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tarih gibi süzülüp şarap damıtılmış
ama tülbenti daha ince de takabilirdiniz...Saygımla.
Şaban Aktaş tarafından 6/30/2008 1:58:23 AM zamanında düzenlenmiştir.