Çıplaktı uykular yastığa düşerken gece avunurken yıldızların dansıyla üstümü örtmeye gelen şehirsin dudağımın kıyısına bırakırken öpücüklerini ikiye bölünür İstanbul bir kolum Asya bir kolum Avrupa uzansam aramızda deniz akıntıya kapılan bir sevda acı bir gemi düdüğüdür feryat hıçkırsam rüya uyanır seslensem martılar…
ağlayan bir keman sesi gezinir duvarlarda aryası ıslak dudaklarımla yağmura vereli saçlarımı eski bir aynada yıkanır yüzüm giyindikçe hasreti kadın kapanmıyor bahtın dolgun göğsü aşkın alevli bluzunda…
müzik kutusuna saklı şiirler yüzümde sevişen düşleri çalar kıskanır geceyle ay gölgen gelir ayakucuma biner gideriz süslü bir faytonla rüya sarayındaki düşler salonunda dokunmayan tenlerde başlar aşkla vals…
pencereye konan mavi kuş seslenir silerek geçmişin hüznünü muştular düşer gagasından aynalarda sanrılanır gözler çocukça büker dudağını zaman/sızım saatleri okşadıkça ellerin yağmur sokağıdır göz imleri eski bir vestiyerde asılı şemsiyedir beklenen beyaz eldivenlerini giyinen özlem köhne antikacıdan zamanı bozuk bir saat alıyor dokunuyor akreple yelkovan dizelerin konuğuna kalpleri kurma vakti gelmiştir artık beklenen aşka…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkın saati kurulu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın saati kurulu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
pencereye konan mavi kuş seslenir silerek geçmişin hüznünü muştular düşer gagasından aynalarda sanrılanır gözler çocukça büker dudağını zaman/sızım saatleri okşadıkça ellerin yağmur sokağıdır göz imleri eski bir vestiyerde asılı şemsiyedir beklenen beyaz eldivenlerini giyinen özlem köhne antik/acıdan zamanı bozuk bir saat alıyor dokunuyor akreple yelkovan dizelerin konuğuna kalpleri kurma vakti gelmiştir artık beklenen aşka… ......................................... kutlarım emeginizi ve sayfanızı başarılar
Çoktan beri şiir okumuyordum. Ama bu gün iyi ki kendime bir güzellik yapıp şiir aramaya çıkmışım... Sayfanızda okumaya doyulmaz bir şiirle karşılaştım ve birkaç defa okudum...Paylaşımınıza teşekkürler borçluyum... Her yönüyle mükemmel şiirinizi yürekten kutluyorum, selam ve saygılarımla...
Sadece tebriklerimi sunabiliyorum...Zirâ; fazla kelime yazamayacak kadar vuruldum şiirinize efendim... Saygılarım ve tebriklerim son derece sıcak bir şekilde size ulaşsın...
Eski İstanbulda bir zaman yolculuğunda hissettim kendimi.Gramafonlar çalınırken, asude ve dingin bir zaman dilimine demir attık..O atmosferi soluduk adeta...
pencereye konan mavi kuş seslenir silerek geçmişin hüznünü muştular düşer gagasından aynalarda sanrılanır gözler çocukça büker dudağını zaman/sızım saatleri okşadıkça ellerin yağmur sokağıdır göz imleri eski bir vestiyerde asılı şemsiyedir beklenen beyaz eldivenlerini giyinen özlem köhne antikacıdan zamanı bozuk bir saat alıyor dokunuyor akreple yelkovan dizelerin konuğuna kalpleri kurma vakti gelmiştir artık beklenen aşka…
Çocukluğumun bir kısmı büyük annemlerin B.adadaki yazlığında geçti. Bir an oradaki faytonlarla büyük tur yada küçük tur adı verilen gezintilere çıkardık akasyaların arasından giden yollarda...Birde dedemlerin Bursa'daki çiftliğinde kırık dökük antika görünümlü bir fayton vardıki kuzenlerimle kovboyculuk oynardıık...İkiside gözümün önünden geçti Neslihan hanım...Bir resim nerelere götürdü beni sağolun... Şiirinize gelince her zamanki ustalık ve marka bir imza...Yine keyifle okudum yine sayfanızdan dolu dolu ayrılıyorum... TEBRİKLER... Papatyalar yüreğinize...
Hepsi güzeldi ama,faytonda kaldı gözlerim.Köyümüzün zengini bir aile vardı çoculuğumda onlar süslü faytonla gelirlerdi ellerinde yelpazeler,kısa etekli kızları,saçta kurdelayı,çocukta parayı onlarda görürdük...Sonra Erzurum'a bir ara ayağımız düştü orada görmüştüm çarşaflı varlıklı kadınlar binerdi çoğunluk.Sonra yetmişli yıllarda Filorya'da rastladım o faytonlara..Bir devirmiş demek...Gıpta ettim şiirine.Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
yüzümde sevişen düşleri çalar
kıskanır geceyle ay
gölgen gelir ayakucuma
biner gideriz süslü bir faytonla
rüya sarayındaki
düşler salonunda
dokunmayan tenlerde başlar
kelimeler yayanyana bu kadar güzel olur
tebriler