(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül, Bir Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül, Bir Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül, güzel Türkçe'mizin eşsiz kelimelerinden biri öyle geniş bir anlam ve ifade yelpazesi var ki, aşktan kırgınlığa, dostluktan yorgunluğa, beklentiden umuda bütün duygu, hal ve hissiyatımızı onun gücüyle çok daha etkili aktarabiliyoruz. Huzur soludum gene sayfanızda çok teşekkür ediyorum. Bir merhabanın ardından;
Kırılır bazen dal gibi Boyun büker nihal gibi Bazen güçlü kral gibi Tutar hüküm vereceği; diyerek eşlik etmek geldi gönlümden bu güzel şiirinize.
Selam ve saygılar bizden size olsun Değerli Gönül Dostumuz.
Uzun zamandır uzağım bu sayfalardan, şiirlerden, sözlerden... Kendimden uzağım daha doğrusu... Kendime uzağım ya da... Ama bir öksüzlük duygusu var içimde... Nedenini bilmediğim.
Neyse! İşte o yüzden geç fark ettim. Bilemezsiniz! Sizi görmek nasıl mutlu etti gönlümü! Hani, kaybolduğun ya da yapayalnız kaldığın bir şehirde, tanıdık bir dost çıkar ya karşına... Ya da... şöyle diyeceğim ama... Tarifsiz bir sevinç olarak kalsın gönlümde. Çünkü tarif akıl için...
En güzele emanet olun... Selam ve muhabbetle Değerli Gönül Dostumuz...
Bir merhabanın ardından;
Kırılır bazen dal gibi
Boyun büker nihal gibi
Bazen güçlü kral gibi
Tutar hüküm vereceği; diyerek eşlik etmek geldi gönlümden bu güzel şiirinize.
Selam ve saygıyla.