Okuduğunuz şiir 8.9.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Eksi/k şiir..
Gün/eşin oyasıdır Eksik bir yarına sürüklediği Karanlığın hırkası Ve gecenin en uzun yoludur Bir birine uzak duran kirpiklerimin arası
Bir kavganın Bir aşkın Yenilmişliği duruyor kıyılarımda Ki; Rüzgarın nefesi olanca sarhoşluğuyla vuruyor yüzüme
Çoktan çok Azdan az götürüyor gece Hani Kursak diye bir yer varya İşte! Bütün heveslerim duruyor orada
Yokluğun yalnız bir imge Üstüme seriyor Zaman eğrisini Karanlığın rehin aldığı şehrimde
Ve sen...
Mutemadiyen Uykunun seyrindeyken Dinmiştir ayaklarının sancısı Belki Bir düşün kapısında terliyordur Nefesinin dolandığı odanın duvarları Gece suskundur yanında
Yine de Sesim değmesede sesine Sen Uzaklaşan ruhunla dinle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eksi/k şiir.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eksi/k şiir.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu sayfada şiir yudumlamak inan çok güzel tadı damağında kalıyor insanın ve bana şunu düşündürüyor...şiir emin ellerde...düşünerek yazmak ve tekrar tekrar şiiri okumak iyi dizayn etmek anlamlı ve önemli...özümsemek ve kafamızda canlandırmak ve şiir adına bir şeyler almak ve paylaşmak ta biz okurun artık eyvallah kardeşim...
kim icat ettiyse artık aşk maalesef ki her savaşta galip gelen taraf oluyor ve kursağımız maalesef ki bir hevese daha aşk hariç her şey hd konaklama sağlıyor...
İnsan eksik bir varlıktır tam kendini tamamladım derken yarım bırakan yarımı kimsenin tamamlayamadığı ve yeni geleninde bir başka eksikliği başlattığı ve yarım bırakacağı bir süreçtir hayat..
Güzel bir şiir güne yakışan kutlarım. Saygılarımla.
Özür dilerim öğleden sonra hem gelip yorum yazmak, hem şiiri beğenmemek artı puanını vermeme.. Büyük dalgınlık doğrusu :)) Hazır geri gelmişken güne gelen şiiri sevgi ile kutlarım, saygılarımla..
// Yalnızca içte ki yakındır, başka her şey uzak. MARİA RİLKE//
Bir şey eksi/k gitmeye başladı mı, insanın yenilmişliğine kadar eksi/k gider. Zira eksilerin her çözüm için bir problemleri vardır. Şiir her zaman ki güzelliğinde diyeceğim de eksi/k kalacak. Tebriklerimle. Şiirle.