(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yakın çekim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yakın çekim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..yakın çekim'le cimriliği daha çok belirginleşiyor şiirin..el öpmeye gelecektim vazgeçmek istedim nasırlı mıdır topuğu tarlada çamur ver allahım ver yağmursuz akşamın bahçesinde kavak inciri yenirse yaprağı kaşıntısız geçirir geceyi tanyerine bağlarken ip kopar bayram sabahı yatağında dönülmez akşamın ufkunda Fransız olur tüm evreni bisikletle tur atarken zincir atarlanır finali yakar hayali küçük ali hacivat-karagözdür çok sevdim bu şiiri inanmasanız iyi olmazsa olmasın zaten..tebriğimle..bayramlık mısraları düşürmüş tezgâhın altında gölge şiir oluyordum büyük meseleydi Şairliği tadından yakalamak Fransızcım üzülmeyiniz el öpmekle dudaklar rujlanmazmış..sevgili Bayrama öyle söyle..:))
..cimriliğin itirafnamesi allah söyletti :)) abi deyi elimi öpmeye çabalayan Şair Kız bankada hesabım yazlık çatı katım kışlık üstü açık harebemle üzerine yapıyorum No-terle gel canım benim yaa :))
iyi bayramlar usta
_____________________________________Selamlar