(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyrinde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyrinde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gemi de yolcuk etmekten ziyade seyrini uzaktaki kıyıdan yaşamak belki yaşamın ta kendisidir. Adı belki nasip belki bilinmeyen bir hikmet, onu zaman anlatır yine insana. Derler ya hani her şer de bir güzellik saklıdır.
Adını bilmediğim bir zamanın hangi uğursuz dilimde dünyaya getirmiş annem bilmiyorum ama biliyorum hiç bir şey sonsuz değil, ne acı ne mutluluk ne keder ne de özlem. Her şeye her bir şeye da'yanacak güç vermiş yaradan onu da biliyorum.
Bir şey daha bu kalemi okumak bana hep iyi gelir şifa verir sızılarıma. O yüzden okudum okudum dinlendim..
Teşekkürler değerli kaleme, daimi saygı ve selam ile.
Binlerce yıldır tutuşur yağmura hasret teni Binlerce yıldır Küllerinden doğar ölüme meydan okuyarak Ateşse ateş Külse kül! Varlığının da yokluğunun da sırları yalnız içine dökülür. Kimse bilmez Hangi dilde ağlar Hangi dilde yakar ağıdını kadın.. Öyle bir son ki yazılan alnına.. Ne ateş yakar, Ne boğulur ummanlarda..
Saf, beyaz, gümüş gibi temiz ve duru duyguların buluştuğu şiir...
...................................... Saygı ve selamla..