(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Temmuz ön/sözü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Temmuz ön/sözü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu muhteşem ve hak ettiği yere gelen şiiri tebrik etmek kalır bize değerli şair, çok anlamlı ve birçok unsurun harmanlandığı etkileyici bir eserdi, kutluyorum kaleminizi, saygılarla
Bireysel duyuştan, tarihe koşuyordu şiir. İsyanın kaderle örüldüğü bir dağın zirvesinden varoluşa çığlık çığlığa. Aacılar coğrafyasında Temmuz' la çizilmiş sınır hattında yaşanan küller uçuştu bir den şiiri okuyunca. Yaşam kadar gerçek elem tüten yüzünü vurdu her bir dize .
Yine bir bend de geçen iç öz öylesine hoşuma gitti ki. " En büyük öğretici olan Yaşam " Karanlığı yırtan ıslık " daim olsun bu şiirde, şairinde ve bütün okurların gönlünde.
Biliriz ki, , nedensiz acılar olur bazen, farkettirmeyecek sonuçlar doğurduktan sonra nedenlisi de aynı. Her harikarda bir acı var. Ama öyle ama böyle.
Ellerimiz cebimizde yine kısık kısık bir ıslık nefesle idam mecburiyetimiz var. Başka yolu yok. Yokmuş gibi var olan acıyla yaşamayı öğrenme ustası olup çıkıyoruz işte bir şekilde. Temmuzda yaşamı, acıyı imleyen aslında tümel varımda insanın varoluş sancısını anlatan eserinizi çok güzeldi.
Kısa, keskin ve özge şiir diliyle usta şair dost yine yapacağını yapmış.
Gönülden kutluyorum güne gelişi ve yön veren şair yüreği.
Hangi kıyının hangi dalgasında bu kadar derin mana örgütlendi bu şiir bilemem ama dört mevsimi on/iki/ay'ı yaşama döken yıllar kadar eskimiş ve tuzlu suyun genzi yakması gibi geçti hafızaya...
Çok tebrik ederim.
Semihhan tarafından 7/17/2019 12:07:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Temmuz'un ön/sözü bir yerlerden başlıyor yaşam koşusuna, en iyisini yaşayacağının umuduyla. Yol ayrımlarının karanlık zamanlarında ıslık çalacak mı.? Elbette, zemheri ayazlarında tükenirken karanlık zamanları anlatan. Tebrikler. Şiirle.
Bir oğlum olacak adı TEMMUZ demişti Hasan Hüseyin Korkmazgil... Ne çok şeyler sığdı bu ülkede mayıslara,haziranlara, temmuzlara.... <<<<<<düşündüm de içim sızladı.Güneşin zaptı yakın diyerek teselli oldu şiir bana
Anlamında güne düşen nadide şiiri kutlarım Taylan bey, saygı ile ..