ah işte yıldızlar geceye yarasa’ydı doğmazdı güneş, karanlıklar üstüne
ikimiz de bu hayatın ayakta giden yolcusuyuz sevgilim ve yolculuk sırasında sana çay bana kahve ikram eden kadere -bak hayır öyle arabesk kıvamında değil yarım kalan aşkları kaza’ edercesine lakin, yol düz değil aşkım dikkat et kıble değişiyor her dönemeçte..
say ki gözlerinden nem kapan pet şişeyim bu ara her gün bir iki yorum’ söz yatağında ki nehrin olur akarım diye bir gün
yoo sandığın gibi değil ben çöl peşindeyim aşk ! leyla’da hiç olmadı gözüm..
ama yine de,
gel sen, bir yaranın bandında’ yürütür gibi devayı ve harflerin acısı dinmişken umudun anestezi olduğu yerde
son Ra’ gidersin muhakkak gün eşin battığı yere..
bilirsin,
mısır koçanından yaptığın bebeğindi ilk sevgilim hani sevmenin ilk fragmanıydı o püskülün sarı saçı
malum, hangi acı’dan bakarsan bak mısıRa olmuyor ay -çiçek gibi dönmüyor yüzü aşk açtırmıyor ilacı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
@na şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
@na şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine kullanılan sözcükler mesaj dolu , Ra’dan ,bir yanardağa, aşka , hüzne ayrılığa özleme, Leyla ya herşeye vurgu yapıyor şiir ama sanırım adrese teslimdi, kutluyorum sevgili Fransız bir kez daha muhteşem şiiri ve kaleminizi, saygı ve selamla
..epeyce kararlı ve duruma hakimdi şiirin yeteneği büyümüştü besbelli çeyizlikler bitmiş askere gitçekti bizim oğlan RA ile buluşmaya (bu arada kısaltılmışıdır RA'KI'nın Tanrı) bilir-sin hep ciddiyeti ve kalemi elimden bırakmam yorum bitse de..biraz acıyı severim çok acıyı da isottan taç yapmıştım çarliston oynadım dolmalık biberiye iyi geliyor kişnişle ilaç oldu püsküllü sarı kıza filmin sonunda fakat performansı oskar alamadı Fransızcım tebrik ediyorum çok..serin bir rehabilite oldum seanslardan atlayarak gönül bahçeme..senin tüm parayı ödemiş'e götürüyom-ödemiş desinler deyi :) sevgimnen saygılarımı sunarım..