(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hav hav şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hav hav şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoo tekil olarak kelimelere takılmam öyle bütüne bakarım ve bu manada üzerime alınacak bir hisse kapılmadım fakat, oldukça cesur ve özgün yazdığın tartışılmaz
sanal aleme gelince, gerçekte iki yüzü olanlar burada çoğalıyor alışıldık bir durum olduğundan pek şaşırmıyorum açıkçası
GÜNAYDINLAAAARRR fRANsızcım..kesin senin de başına geldi :) vallahi adamlar epeyce aşındırdılar (mütayit) haritalarla geldiler ki yerimiz 70 yıllıktı abi nasıl haberleri Olmuş !! yeminl e be bakçedeki otun ismini bilmiyorum adamlar kaç çömlek olduğunu biliyorlar..bizim tosuncuğa parmak ısırtır bunlar-neyse gargaraya getirmiyorum- ödeyeceğim söz allah bana ben allaha duacıyım Fransıza tripleks bişeyler yap tanrım denize 0 sıfır olmasa da olmaz..tebessümlü ve çapaksız nice sabahlara hayırlısıynan yüzümde çiçek açsın dilerim rabbimden..pardon senin yüzünde :)..
..ahh hiç sorma müstakil gecekondu bahçeli damı akmalı çiçekli böcekli kedili köpekli huzurlu ve mutlu bir dünyam vardı hepsi gerçek Fransızcım sonundan attılar yıktılar evimizi şehirsel dönüşümlere sit alanı kurbanı olduk apartmanlara düştük yeminle..ve beslemediğim hayvan yok gibi mecbursun da bir anlamda bahçe geniş bir fidan altı doğum sonrası hiç sayma :) bir ikisi ölü doğmuş olsun kediler ve köpekler birarada düşünebiliyor musun..bu arada en sevdiğim iki hayvanın adını yazayım biri Sırtlan-ki hayranlığım kitaplar dolusu-bizde çizgilisi tükenecekti nesli ? sonra Taipan Yılanı geliyor dünyanın en zehirlisi..uzun sürecek..beni sıkılarak üf püf..ve pof layıp dinlediğiniz okuyabildiğiniz ve anlayışınız için teşekkürümü bir borç bilirim size olan borcum birikti ne yaparım ben haciz koydurursanız eşyalarıma bu karakışın ortasında..iyi geceler selamlar hürmetler..zarif insan..çekemez kimse beni senin çektiğin kadaarr..:))
Şiirin anlamı, anlatımı ve düzenlemesi güzel sonlandırılmış… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
:))))) çok hoş ve güzel dizelerdi kutlarım sizi benimde tam 3 tane kedim var onlar dünya tatlısı , dünyalara değişmem onları yüreğinize sağlık saygılarımla....
Benimki hiç sırnaşık degil keşke olsa Kedilere laf yok .Dışarı çıkınca markete gidiyosun iki üç tane yardım maması alıyorsun ve kedileri besliyorsun .Cimrilik yapma 👏👏👏Şimdiden alkışlıyorum güzel görevi basariyla yapacagin icin🙂İtiraz yok
Fekaaat kelime oyunları nedir öyle, nasıl bir dizilimdir öyle?
Hep seviyorum anlatımını.